Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1067.nap

Ma is korán keltem... úgyhogy a szokásos reggeli folyamat jött: apa reggelit csinált és játszottam, amíg anya elkészült, közben meg apa elment dolgozni. Mi pedig anyával zenét hallgattunk és énekeltünk, de közben megint jól bekakáltam, pedig nem is volt rajtam pelus... aztán öltöztünk és lementünk a térre és ott voltak a Liviék és velük játszottam amíg anya elment az ebédért és egyszercsak odajött a Dédi, a Boti és a Somika és rohangálhattam kicsit a Botival, csak nem sokkal később a Dédinek el kellett vinnie a Botit, mi pedig anyával felmentünk a Mamához és megebédeltünk, aztán lefeküdtem aludni, de nem aludtam, csak csendben feküdtem, amíg be nem jött a Mama, aki végül megengedte, hogy kijöjjek és megjött közben az Anna is és együtt énekeltünk és táncoltunk amíg anya megjött a Noncsival, mert akkor lementünk ismét a játszótérre és most jó sokan voltak már. Én persze elkezdtem vadulni kicsit és dobálóztam homokkal, kővel, játékkal, úgyhogy sokszor büntibe voltam - de megérte ;)
Amikor a Noncsiért megérkezett az anyukája, a Timi, épp indultunk vissza a Mamához, amikor apa is pont odaért, úgyhogy ő is feljött velünk, de már indultunk is vissza a bringó-hintóval a Somát megsétáltatni és most végre én voltam a nagyobb és nem a Boti, úgyhogy én ülhettem elől és Anna volt az "utasom" :))
Nagyon klassz volt és Annának is tetszett, csak folyton a kapucnimat piszkálta ... Séta után mi mentünk haza és a Mama pedig Annával. Otthon apával játszottam a fürdésig és ma jó sok gyümölcsöt vittem játszani a kádba! Utána vacsoráztam és mivel jól ettem, kaptam még  milkacsokit is apától! Lefekvésig pedig még felváltva játszottam apával és anyával.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265155347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása