Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1068.nap

Sajnos hiába van hétvége, ma apának mégis mennie kellett dolgozni miután adott reggelit és megmosta a fogamat. Közben pedig forma 1-et néztünk :) Utána átmentünk a Kati mamához, és ott volt Anni-panni is. Ígyhát vele játszottam és közben átjött a Dédi, az Ani és az Eti is. Ma jó  sokat ebédeltem, no persze ez érthető is volt, mert paradicsom leves volt betűtésztával és lekváros barátfüle (repetáztam is!), aztán kicsit később pedig lementünk a játszótérre futkározni. Persze most is dobálóztam kicsit, és az barna motort is levittem.  Jó sokáig lent voltunk, mert jó idő volt és sokan lent voltak a játszótéren. Amikor hazaértünk, már otthon volt apa és átöltözés után mesélt nekem a formás könyből és mentem is aludni kicsit.
Ébredés után vajas-pirítós kenyeret csinált maci sajttal apa nekünk (anya is velem uzsonnázott), aztán picit játszhattam és mentünk vásárolni, mert fogytán volt a tejpép-készlet, úgyhogy választhattam magamnak (találjátok ki milyet? ... hát persze, hogy csokisat!) és még sztracsis joghurtot kaptam, sőt még kakaós csigát is, amit aztán otthon meg is ettem vacsorára és mentem is fürdeni, mert csupa-csupa kakaóscsigás lett az arcom és a kezem. Lefekvésig még volt idő szerencsére, hogy szétdobáljam a zöldségeket és gyümölcsöket a nagyszobában ;)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr325155348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása