Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1064.nap

Ma nagyon korán keltett a pocakom... Apa irtó álmosan jött át hozzám és csinált reggelit, aztán a tévét néztem amíg anya is elkészült, mert apa elment dolgozni. Egy kis játék után átmentünk a Kati mamához és épp akkor jött át a Dédi is, úgyhogy lekísért  minket ebédért és az ovihoz, ahova anya ment be.
Ma korán ebédeltem és mentem is aludni és amikor felébredtem, akkor még játszottam anyával autópályásat és csak utána indult  a Noncsiért anya, addig pedig vásárosat játszottam a Mamával. Persze amikor megjött anya a Noémivel, rögtön véget ért a szép játék és elkezdtünk tiszta erőből rosszalkodni :) Közben rólam lekerült a pelus, mert megpróbáljuk, hogy bepisilek-e... Hát még igen... Kétszer is későn szóltam,  és nagyon fura volt pelus nélkül... Aztán estig még volt pár bünti a Noncsival felváltva és végül hazasétáltunk. Otthon apa már várt minket és vele játszottam a fürdésig és a vacsoránál apa  trükkösen elérte, hogy egyek babfőzeléket is a virslihez és zsemléhez :) Sajnos utána már nem sok idő maradt a zöldségekkel játszani (még jó, hogy a kádba is vihettem párat!), mert már menni kellett aludni. Ma apa mesélt nekem Anna-Petit, mert anya is vacsorázott virslit.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása