1062.nap

Délelőtt lementünk kismotorral a szelektívhez és az Europarkba is, ahol mozgólépcsőztünk és anya vett magának cipőket (közben apa szórakoztatott). Otthon épp csak felértünk és már mi, apával indultunk is a Klári Mamához (anya itthon maradt a szobámat kitakarítani és feldíszíteni), ahol játszottunk az építőkockákkal és ebédre rengeteg tésztát ettem: elsőként a levesben, és még répát is hajlandó voltam enni, ha cserébe repetázhattam a tésztából! Utána pedig a pörkölthöz a csavar-tésztából is sokat ettem tejföllel és egy falat husival, ja meg persze ubisalival! Ebéd után a Mamával is játszottam és olvasottmeséket és mondókákat is a Mama, csak sajna indulni kellett haza... Útközben aludtam egy kicsit, így aztán otthon hallani sem akartam alvásról és a Kati Mamához se akartam átmenni, így végül ő jött át hozzánk - ugyanis anyáék moziba mentek. Sebaj, jót játszottam amíg ők moziztak és a Mama vacsorára ismét a fincsi levesből adott - persze jó sok tésztát kértem! Anyáék hamar hazaértek és a híradó után egy tesztet csinált velem anya, de nem tudom mi lett az eredmény, és apa utána vitt fürdeni és vacsorázni, aztán mese következett és alvás, mert a délutáni alvás elmaradt ugyebár...

1061.nap

Ma nagyon korán keltem, pontosabban a pocakom nagyon korán keltett - ugyanis éhes voltam... Apa meg kicsit morcos, amiért ilyen korán  keltettem , de azért csinált finom reggelit és utána sokat játszottunk délelőtt. Ebéd előtt lementünk bringázni is és a Somát is megsétáltattuk és csak utána mentünk át a Mamához, ahol husit persze nem akartam enni, csak amikor a Krisztiék is megérkeztek, akkor ettem a Botival együtt egy kis levest tésztával. Kicsit még játszottam az Annával csipesz-szétdobálósdités utána hazamentünk aludni. Ébredés után nagyon nyűgös voltam és csak sztracsis joghurtot ettem uzsonnára, aztán dévédé nézés  következett, mert apa porszívózott, anya pedig kacsacombot sütött, amiben aztán apa is segített neki, de utána még tudtunk dömperezni és játszani a vacsora előtt - ami az ominózus kacsacomb volt, de csak pár falatot ettem és inkább a mama-féle sajtos husiból vacsoráztam végül. Fürdés után egy kis játék még belefért a programba és szerencsére ma sem maradt el a mese anyától lefekvésnél.....

1060.nap

Képzeljétek, reggel a Kriszti telefonált, hogy van-e kedvünk délután állatkertbe menni? Hát persze, hogy van!
De még előtte elmentünk anyával a piacra és vettünk kacsacombot. Hazafelé elsétáltunk az ebédért és a játszótérnél találkoztunk a Liviékkel és pont akkor jött arra a Dédi, a Mama, és a Kriszti is az Annával és a Botival! Picit még maradhattunk szaladgálni a játszótéren, aztán ebédelni felmentünk a Mamához (persze a főzeléket inkább kihagytam) és amíg a Kriszti elvitte a Mamát az SZTK-ba, addig játszottunk és amikor visszaért a Kriszti, akkor már indultunk is az Állatkertbe! Láttunk egy csomó érdekes állatot! Anna minden nagyobb állattól megijedt :) A játszótérre is bementünk és jót hancúroztunk és utána megnéztük a fókákat és a pingvineket is és ők nagyon aranyosak voltak, ott sokáig nézelődtünk, és láttunk a bejáratnál togyogni kacsákat és nekik adtunk ennivalót is, mert aranyosak voltak. Hazafelé a kocsiban a Boti folyton piszkált, de sebaj, hamar hazaértünk, méghozzá pont apával egy percben, úgyhogy vele mentünk fel és vele is játszottam délután - többek között a trambulinnal ugráltunk. Este felé megint jól bekakiltam, bár nem annyira, mint délelőtt, de ha már úgyis levetkőztem, akkor  vitt is fürdeni apa és utána vacsorára csirkemell volt rizzsel és kecsöppel, aztán miután anya hazaért a tanfolyamáról, apa melegített palacsintát, de ki is akasztottam, amikor csak széttrutyiztam és kijelentettem, hogy "ezt a Milán nem kéri, ez áfonyás". Apa szerint a válogatás legmagasabb és legszemtelenebb szintjére jutottam, hogy még a palacsinták között is válogatok... Nem tudom, így van-e, de inkább mentem játszani :)

1059.nap

Reggel nagyon korán keltem, mert éhes voltam, úgyhogy ugrasztottam apát, csináljon reggelit... Evés után pedig apa betette a dévédébe a "számokat" és a "világ"-ot, amíg anya is elkészült, mert ő ment dolgozni... Mi pedig a Juli nénihez mentünk a Maszat Műhelybe és ma megdicsért anya, mert szépen "dolgoztam" és nem rosszalkodtam. Utána még a Bori-tornára is mentünk, de ott már kicsit többet rosszalkodtam... Aztán a Mamánál ebédeltünk, de rögtön haza is jöttünk, mert szegény mama még kicsit beteg, én pedig mentem aludni itthon.
Jó nagyot aludtam, és uzsonnára - a kérésemre - épp elkészült a  tejpép, amikor apa is hazaért. Délután főleg apával és főleg a gyümölcsökkel játszottunk, aztán vacsora után megfürödtem és még lefekvés előtt megnézhettem ismét  a "színeket" és ma is mesélt nekem anya az "Anna-Petis" mesekönyvből.

1058.nap

Ma is korán keltünk, mert reggeli után apa dolgozni indult, mi pedig be a belvárosba, méghozzá metróval! Végig álldogáltunk anyával, mert rengetegen voltak... Ja és még átszálltunk a földalattira is, ami nagyon klassz jármű, és végül picit sétáltunk, és akkor egy érdekes helyre érkeztünk, ahol lehetett játszani végre :) Képzeljétek, voltak gyümölcsök is és kirakósok is és egy néni mutatott játékokat és nekem ugyanúgy kellett játszani - én akkor már kicsit inkább rosszalkodtam, de azért a feladatokat megoldottam, úgyhogy megdicsértek és választhattam egy bábot is és egy szép csikóhalat választottam. Hazafelé is földalattiztunk és metróztunk és hazaérve csak felugrottunk az oltásomért és a rajzolós táblámért, mert mentünk is rögvest a doktor nénihez, mert ma kaptam egy szurit. Azért, hogy ne legyen kanál, ezért tátott szájjal mentem be. Olyan nagyra nyitottam a számat, mint egy víziló! A kanalat így megúsztam, de a szurit nem. Még jó, hogy nem is fájt annyira... Néztem végig, ahogy az injekcióba felszívták az oltást és azt is, ahogy belém nyomta a doktor néni. Azért sírtam eddigre már, mondanom se kell! Innen a Mamához mentünk és az ebéd nagyon fincsi volt: piskóta csokiöntettel! Ebéd után pedig aludtam egy nagyot és amikor felébredtem, ott volt már az Anna és a Boti és nagyban autópályát építettünk együtt a Botival és ő volt a főnök és én adogattam a pálya darabokat amiket kért. Épp ekkor megjött anya is a Noémivel , de sajna a Botiék nem sokkal később hazamentek. No persze azért a Noncsival is tudok ám rosszalkodni! Picit büntibe is kerültem, mert dobálóztam... Pont ekkor jött át az apa értünk, úgyhogy mi is hazasétáltunk és otthon apával játszottam, nomeg dévédét is néztünk és vacsorára paradicsomlevest kértem betütésztával és még szendvicset is csinált utána nekem apa, aztán hazaért anya és  mentem fürdeni. Ma is vihettem a kádba gyümölcsöket és még utána is kicsit gyümölcsözhettem a lefekvésig. Ó, és ma új Anna-Petis mesekönyvet kezdtünk! Nagyon érdekes!

1057.nap

Ma is korán keltem... Apa még meg se csinálta a reggelimet, úgyhogy azt is meg kellett még várni és csak után tudtam Elmo-t nézni a tévében. Délelőtt anyával itthon játszottunk, aztán átmentünk a Mamához, de pont jött le a Dédi és a Mama az Annával és a Somával, úgyhogy én elkísértem őket a játszótérre és sétálni, csak sajnos ma is erős szél fújt, úgyhogy nem tudtunk sokáig maradni. Mikor felmentünk a Mamához, ebédeltünk és mentünk aludni, és amikor felébredtem, már ott volt a Boti is! Amikor anya is visszaért a Noémivel, akkor versenyeztünk a Botival az uzsonnánál kalácsevőset és én hármat is megettem! Persze utána rosszalkodtunk játék gyanánt, vagyis rohangáltunk, kiabáltunk meg ilyesmi, de közben sajnos anya elvitte a Botit edzésre.
Egyszercsak kopogtak és apa volt az: jött értem, de megbeszéltük, hogy még maradhatok kicsit játszani és persze a Noncsival dobáltuk a játékokat, úgyhogy amikor anya visszaért a Botival, akkor rögtön öltöztünk is és mentünk haza és itthon játszottunk, és megnéztem a "színeket" dévédéről és a híradó után vacsoráztam és ma vihettem a kádba jónéhány gyümölcsöt megmosni, úgyhogy képzelhetitek meddig a kádban volam... Végül apa csak kiimádkozott a vízből és pici játék után már mentem is aludni...

1056.nap

Reggel korán keltem, így még apa gyorsan tudott nekem reggelit csinálni és együtt reggelizhettem anyával, csak aztán apának sajnos menni kellett dolgozni... Mi pedig énekelni mentünk az Enikő nénihez anyával és amikor odaértünk épp porszívózta a nagy szőnyeget az Enikő néni. Az ének után a Mamához mentünk (útközben olyan nagy szél volt, hogy az már túlzás!) és már ott voltak a Botiék is, én pedig együtt rosszalkodtam az Annával, amikor jó hangosan zörgette a gyöngyöket :) Ebédre csak levest kértem és mivel ismét rosszalkodni támadt kedvem és szétdobáltam a pázzlékat, amiket a Boti próbált kirakni, ezért anya inkább hazavitt aludni.Ébredés után elsétáltunk az Europarkba és megnéztünk egy csomó fajta zöldséget és gyümölcsöt és még sztracsis tejpépet is kaptam, a pénztárnál mégse bírtam magammal és kibújtam a babakocsiból - anya alig bírt elkapni... irtó mérges is volt emiatt... Hazaérve már apa várt minket és le se vetkőztünk, hanem - mivel szépen sütött a nap - lementünk bringázni. De nem maradtunk sokáig, csak a ház körül voltunk kicsit és a játszótéren, mert a napsütés csalóka volt: a házak között nagyon fújt a szél, úgyhogy hazakerekeztünk. Otthon sokat játszottunk a gyümölcsökkel és vacsorára apa sütött cukkínit és husit , de én csak az előbit ettem meg végül, aztán mentem is fürdeni és amikor rendet raktunk a szobámban (eléggé szétdobáltam ugyanis a gyümölcsöket...), akkor volt csak mese a lefekvéshez...