Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1060.nap

Képzeljétek, reggel a Kriszti telefonált, hogy van-e kedvünk délután állatkertbe menni? Hát persze, hogy van!
De még előtte elmentünk anyával a piacra és vettünk kacsacombot. Hazafelé elsétáltunk az ebédért és a játszótérnél találkoztunk a Liviékkel és pont akkor jött arra a Dédi, a Mama, és a Kriszti is az Annával és a Botival! Picit még maradhattunk szaladgálni a játszótéren, aztán ebédelni felmentünk a Mamához (persze a főzeléket inkább kihagytam) és amíg a Kriszti elvitte a Mamát az SZTK-ba, addig játszottunk és amikor visszaért a Kriszti, akkor már indultunk is az Állatkertbe! Láttunk egy csomó érdekes állatot! Anna minden nagyobb állattól megijedt :) A játszótérre is bementünk és jót hancúroztunk és utána megnéztük a fókákat és a pingvineket is és ők nagyon aranyosak voltak, ott sokáig nézelődtünk, és láttunk a bejáratnál togyogni kacsákat és nekik adtunk ennivalót is, mert aranyosak voltak. Hazafelé a kocsiban a Boti folyton piszkált, de sebaj, hamar hazaértünk, méghozzá pont apával egy percben, úgyhogy vele mentünk fel és vele is játszottam délután - többek között a trambulinnal ugráltunk. Este felé megint jól bekakiltam, bár nem annyira, mint délelőtt, de ha már úgyis levetkőztem, akkor  vitt is fürdeni apa és utána vacsorára csirkemell volt rizzsel és kecsöppel, aztán miután anya hazaért a tanfolyamáról, apa melegített palacsintát, de ki is akasztottam, amikor csak széttrutyiztam és kijelentettem, hogy "ezt a Milán nem kéri, ez áfonyás". Apa szerint a válogatás legmagasabb és legszemtelenebb szintjére jutottam, hogy még a palacsinták között is válogatok... Nem tudom, így van-e, de inkább mentem játszani :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005155340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása