Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1263.nap

Ma sokáig aludtunk anyával, így aztán reggeli után
Ebéd után jött értem az Ani és felvitt a Mamához mert ma nem kellett az oviban aludnom, hanem ott .... kellett volna ... mert alighogy lefeküdtem, felébredt Anna és hangoskodott én pedig inkább így nem akartam aludni, hanem játszani... Pláne amikor a Boti is megérkezett...
Sajnos később elvitte a Zoli haza az Annáékat, mi pedig a Mamável elsétáltunk a közérthez, hogy vegyünk kenőméjast a Sominak, de nem kaptunk, ezért a Mama áttelefonált apának, aki nem sokkal ezután át is jött és hozott a Somának májkrémet otthonról, hogy be tudja venni a gyógyszerét, én pedig közben kölcsön kértem pár gyümit a Mamától a játszótéri játékhoz, ugyanis apa levitt a kis játszóra. Szép sorba lejöttek a barátaim, és ma is leginkább az Odival rosszalkodtunk és hintáztunk ... Később anya is odajött a munkából és estig - amíg hűvös nem lett - lenn is maradtunk.
Itthon apával játszottam mindenfélét a vacsoráig (a Mama küldött nekem fincsi paradicsomlevest!), ami után megfürödtem és eszembe jutottak a Teletábbik, így apa előkereste nekem a dévédét és még megnézhettem egy részt (amiben táncolnak) a lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115155546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása