Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1249.nap

Reggel nagyon nyűgösen ébredtem, de ma nem kellett oviba menni, hanem a Kati mamához mentünk és a Noémi is odajött, aztán jött értem az Ani és elmentünk vonatozni! Odafelé nagyon lassú volt a vonat és elég uncsi, de visszafelé gyorsvonattal jöttünk és az már jó gyors volt. Amikor visszaértünk a Mamához, akkor finom ebéd várt: brokkoli krémleves és rántott husi. Ebéd után aludni mentünk és amikor felébredtünk, szépen felöltöztünk és lementünk az oviba, ahol nagy banzáj volt épp, mert 30 éves az ovi és minden fel volt díszítve lufikkal és rengeteg gyerek és felnőtt ott volt már. Apa is odajött, én pedig játszhattam az udvaron a Noémivel egy jót. Később pedig egy hatalmas tortát is hoztak és abból mindenki ehetett (én is megettem egy jó nagy szeletet, mert pont a kedvencem volt: csokis!), aztán megnéztük még a játék-múzeumnak átalakított kettes csoportot és még sütiztünk is, aztán lassan hazaindultunk (kaptam kifelé menet egy kinder tojást és elhozhattam egy szép sárga lufit is!), csak előbb még kisírtam, hogy menjünk fel a Mamához az ott felejtett gyümikért.
Itthon apa játszott velem estig, azután mentem fürdeni és ekkor hazaért anya is és vacsira is brokkolis levest ehettem sok-sok bogyóval. Este még anya is játszott velem a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr665155532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása