Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1226.nap

Ma reggel is apa vitt az oviba és az Ildikó néni várt, de sajnos apának mennie kellett dolgozni és nem tudott ott maradni velem... Szerencsére az óvónéni levette nekem a gyümölcsöket és a Kristóffal főzőcskéztünk kicsit a babakonyhában, utána pedig nagyot gyurmáztam az asztalnál és a jeleket is pakolgattam, de állítólag azt nem szabad rakosgatni, csak amikor bemegyek, akkor kell a jelemet feltenni a táblára és amikor hazamegyek, akkor levenni. Apropó, kicsit később eljött értem a Kati mama és elvitt az oviból, előbb a játszótérre, aztán az ebédért mentünk és a Mamánál ettem egy rántott husit ebédre és közben áthozták a kis Annát is és  mentünk aludni, csak Anna nem hagyott aludni, amikor ő felkelt, mert hangosan sírt és arra felébredtem.Nem sokkal később a Boti is megérkezett és épp uzsonnáztunk, amikor anya is odaért, utána jó nagyokat rosszalkodtunk a Botival és felváltva voltunk büntibe... Amikor már megunták anyáék a rosszalkodást, akkor végre lementünk a játszótérre :)
Mivel csak pár játékot vittünk, felhívtuk apát, hogy ha hazaér, hozzon le nekem gyümölcsöket és így is lett, jó sok játékot hozott nemsokára apa :)   Jó sokáig lent maradtunk, csak amikor kakilni kellett, akkor siettünk haza és mentem is fürdeni és hajat mosni, aztán vacsorázni. Mivel ma - egy kis rábeszélés után - megettem a krumplis tésztát, így kaphattam utána dobostortát és kakaót (megérte!) és mivel ma nem hisztiztem egész esete - mint tegnap, így még maradt idő játszani is a lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85155509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása