Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1218.nap

Úgy tűnik ma is apával leszek, mert reggel anya elment dolgozni, mi pedig apával lementünk a játszótérre. Eleinte egyedül voltam, de szépen sorba lejöttek még páran, sőt még a Kati mama is lejött az Annával. Most a Petrát sikerült rávennem, hogy játsszon velem gyümölcs eldugós-megkeresőset, de persze hintáztam is és homokoztunk is nagyokat. Sajnos délben fel kellett menni ebédelni, pedig semmi kedvem nem volt! Nem is ettem túl sokat, inkább csak rizst és egy kicsit a csirkehusiból, aztán mentem kakilni és aludni.
Az ágyamban feküdtem épp, egyszercsak "pang" elszakadt az egyik kötele a repülő-lámpámnak! Apa gyorsan megreparálta, nehogy teljesen leszakadjon (szerinte ennek köze lehet ahhoz, hogy rendszeresen "hintáztatjuk"...). Speciel ezek után se volt sok kedvem aludni, és szerencsére nemsokára apa megengedte, hogy lejöjjek, mert indultunk a doktor nénihez, hogy kérjünk tőle igazolást az ovikezdéshez. Kicsit várni kellett a rendelőben, de aztán már hamar végeztünk és egy matricát is kaptam amiért ügyesen viselkedtem. Hazafelé még beugrottunk apával a Centrumba, hogy az egyik hálózsákom zipp-zárját megcsináltassuk, de sajnos zárva volt a szabóság (viszont így felülhettem egy mozgó vízi-csikó játékra).
Itthon ettem uzsonnára két virslit sok kecsöppel, és lementünk a játszótérre, ahol már jó sokan voltak, még a Noémi, az Anna és a Boti is! Anya is már lent volt és ma is hozott nekem ajándékot: pár olyan játék-ételt, ami eddig nem volt a gyűjteményemben. Sajnos ma hamar jött a Tímea a Noncsiért és közben a Zoli is az Annáékért, úgyhogy a többiekkel játszottam a továbbiakban.
Amikor később hazaértünk, előbb fürdeni mentem, méghozzá egy szép nagy halom játékkal, mert lemostuk a délelőtti és a délutáni adagot is. Kicsit még játszottam a vacsoráig, ami nutellás kalács volt kakaóval :))

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr125155501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása