Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1198.nap

Címkék: balaton200908

Képzeljétek, ma is volt tejbegríz reggelire, de sajnos elég szomorkás időre ébredtünk: be volt borulva az ég és kicsit hűvös is volt. Délelőtt így aztán nem tudtunk a medencéknél pancsolni, hanem inkább elmentünk sétálni a városba. Persze nem csak sétáltunk, hanem a játszótérre is bementünk, ami a park közepén van.
Visszaérve a szállodába, ettünk pár falatot és mégis lementünk a medencékhez, de mivel kint  hideg volt, így egész délután a benti medencéknél voltunk. Szerencsére itt is van egy gyerekmedence és amikor beindították a sodró-folyosót, akkor apával bementünk és többször is kőrbe-kőrbe úsztunk méghozzá nagyon gyorsan, mert apa is úszódeszkákkal jött velem, én meg ugyebár a klassz karúszóimmal voltam.
Amikor már lehetett menni vacsorázni, akkor visszamentünk a szobánkba és átöltöztünk, aztán az étterem felé vettük az irányt. Ma is volt olyan leves, amibe lehetett szórni bogyókat, és utána sült krumplit ettem, meg csavaros tésztát. Mivel még viszonylag korán volt, ezért elkísértük a Csilláékat a közeli kis közérthez és a Csilla vett buborékfújót, amit visszafelé sétálva ki is próbált - én meg kapkodtam a buborékokat :)
A szobában még kicsit dobálóztunk a Csabával, csak amikor ők visszamentek a szobájukba, akkor nekem is menni kellett sajna aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása