Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1193.nap

Reggeli után gyurmáztunk anyával, aztán lementünk a játszótérre és délig ott is maradtunk, majd ebédelni felmentünk a Mamához és képzeljétek, lefekvés előtt szóltam a Mamának, hogy kakilni kell és sikerült is a vécébe pottyantani! Nagyon örült neki a Mama és gyorsan fel is hívtuk a Dédit is és apát is a jó hírrel...
Aludni ugyan nem volt kedvem,  de csendben feküdtem amíg anya vissza nem ért a Noémivel. Kicsit rohangáltunk még a Mamánál, de aztán anyáék inkább levittek minket a játszótérre, hogy inkább ott rosszalkodjunk, és mi így is tettünk :)
Alighogy elvitték a Noncsit haza, apa is lejött és neki is megmutattam, hogy miket tudok rosszalkodni és még dobálózni is.
Ma nem maradtunk olyan sokáig, mert éhes lettem, és vacsora előtt még meg is kellett fürdenem, mert csupa homok voltam. A vacsora viszont finom volt: virsli kecsöppel, utána pedig nutellás palacsinta :)
Mivel még nem kellett aludni menni, apa levette a gyümölcsöket a szekrényből és mindet átvilágítottuk a bunkeremben! Aztán apa kihajtogatta magát az ágyam alól és még kicsit játszottunk bevásárlósat a nagyszobában és csak utána mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895155476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása