Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1181.nap

Reggel kicsit tovább aludtunk, mint tegnap, ezért reggeli után rögtön mentünk is a teszkóba, hogy még időben be tudjunk vásárolni. Vettünk mindenfélét, én kaptam két klassz sityakot és választhattam gyümölcsöket is és tejpépet is magamnak. Hamar végeztünk és itthon csak kirámoltak apáék gyorsan, aztán már mentünk is tovább a Klári mamához, de így is épp hogy csak dél előtt odaértünk...
Az ebéd nagyon finom volt: nekem csinált a Mama sajtlevest, mert a gyümölcslevest annyira nem szeretem és utána finom tésztával volt pörkölt (persze a tészta tejföllel valahogy jobban fogyott...). Kicsit még játszottunk még, aztán hazajöttünk, de itthon persze megint nem volt kedvem aludni, pláne hogy közben volt egy kis jövés-menés, ugyanis egy bácsi és egy néni jött és apa segített nekik elvinni a régi hűtőszekrényt.
Mivel aludni egyáltalán nem akartam, így végül uzsonnáztam és elmentünk biciklizni :előbb a Mamához mentünk a bringákért és onnan elkerekeztünk a Csilláékig és ott ők is (a Csabával) csatlakoztak hozzánk. Előbb átmentünk a nagy hídon a vonatok felett, aztán a nagy parkba mentünk, ahol legutóbb a Lili kutyussal voltunk és ott a játszótéren kicsit mászókázhattam, hintázhattam és csúszdázhattam, majd cikk-cakkban hazaindultunk, de kacifántos kis utcácskákban és fel-le folyton (lefelé klassz gyorsan mentünk, az nagyon tetszett!). Végül visszavittük a bringákat a Mamához és hazasétáltunk. Itthon mentem fürdeni, aztán ettem egy nagy tál sajtos-tejfölös-kecsöpös tésztát és még kicsit játszott velem lefekvésig anya, közben pedig apa feltette az új függönyt a nagyszobába (az előző valamilyen rejtélyes módon kilyukadt... és pont ott, ahol én szoktam kikukucskálni...hmmm...hmmm).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása