Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1151.nap

Ma is korán keltem és ma is apa csinált reggelit, de végre nem kell diétázni, úgyhogy ehettem sztracsis tejpépet! Amikor apa elment dolgozni, anyával játszottunk kicsit a hat-hetekkel, mert már rég játszottam velük, aztán lementünk akis játszótérre, ahol eleinte csak ketten voltunk,de szép lassan megérkeztek a többiek is, még Anna is a Kati Mamával. Jó sokáig lent lehettünk, csak amikor már nagyon sütött a nap, akkor mentünk fel a Mamához és ott meg pancsolhattunk az erkélyen az Annával (és persze a gyümölcsökkel!) az ebédig. Nem ettem ma se túl sokat, de azért aludtam egy jót. Közben a Kriszti elvitte haza az Annácskát, anya meg elment vásárolgatni, úgyhogy ébredés után kicsit a Mamával játszottam, amíg visszaért anya és nem sokkal később apa is odajött, és hármasban lementünk a nagy játszótérre. Itt is jó sokáig lent lehettem és rengeteget homokoztam és saraztunk is a gyerekekkel és persze vizeztünk is (és persze jól lefröcsköltem magam...) még szerencse, hogy ma nagyon klassz, meleg volt az idő. Sajnos egy apró hibát elkövettem, ugyanis amikor pisilni kellett, akkor odamentem ugyan egy bokorhoz, de a nadrágom elfelejtettem letolni, és így pisiltem... tehát mehettünk is haza és rögtön zuhanyozott is le apa, és már maradtam is a kádban, fürdeni... Utána még sokat rajzoltam a nagyszobában és kicsit vacsoráztam is, de akkor már későre járt, úgyhogy fogmosás után már mentem is aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr655155433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása