Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1149.nap

Reggel nagyon korán keltem és apa igencsak álmosan jött át megkérdezni, hogy mi újság? Hát csak az, hogy éhes voltam. Viszont sajnos diétáznom kell, így nem ehettem tejpépet, hanem apa csinált nekem pirítóst és ettem utána kekszet. Aztán anyát "szórakoztattam", ugyanis bekakiltam és utána bepisiltem...
Végre mindezek után lementünk a kis játszótérre és képzeljétek, új hinta van a téren! Egy hinta a kicsiknek! Nagyon klassz! Lassan egyre többen lejöttek játszani és még a Kati Mama is odajött az Annával, azután pedig a Livikéék is. Ma nem hagytam el egy gyümölcsöt se! Nos, ebédre felmentünk a Mamához, de igazándiból csak malackodtam az ételekkel és alig ettem, aminek anya nem örült túlzottan... Evés után aludtam egy nagyot és amikor felébredtem, uzsonnáztam kekszet és megjött anya a Noémivel és lementünk a nagy játszótérre, ahol jól összesaraztam magam amíg a gyümölcseimet mosogattam a kútnál :)
Amikor lejött a Kati Mama is és nem sokkal később ment haza a Noncsi, mi pedig hazaindultunk és apa épp bent volt az Andi néninél, aki a haját vágta épp, mi pedig mégse vártuk meg, hogy elkészüljön, hanem felmentünk, mert unatkoztam, mivel nem rámolhattam szét a fésűket... Itthon egyenletesen elosztottam a nagyszobában a gyümölcsöket és mentem vacsorázni (ma is virsli volt), aztán fürdeni. Lefekvésig még kicsit rosszalkodhattam és megnéztünk egy "pinty és ponty"-ot is apával.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr455155431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása