Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1085.nap

Reggel épp ébredeztem, amikor apa indult munkába, de már csak integetni tudtunk egymásnak, hogy el ne késsen. Délelőtt pedig lementünk a játszótérre  és jöttek a Botiék is. Rengeteget rosszalkodtunk és már egyedül fel tudok mászni a nagy csúszdára is és a mászókára is (na jó lejönni onnan még kicsit segített anya...). Lent játszottunk amíg lejött a Dédi a Somával és kicsit később a Mama is hazaért, úgyhogy felmentünk hozzá ebédelni, de én nem ettem túl sokat. Aztán mi hazajöttünk aludni, de  már megint nem aludtam egy percet se, mert jól bekakiltam és persze már semmi kedvem nem volt visszamenni az ágyba miután anya tisztába  tett... úgyhogy inkább elmentünk a zsebpénzemből ruhát és játékot venni a Centrumba. Vettünk is szabadidő ruhát és egy új homokozó készletet, méghozzá pók alakú szitával! Innen haza se mentünk, hanem rögtön a kis játszóra , ahol már lent voltak a Liliék is és amikor később megdördült az ég és beborult, akkor gyorsan összepakoltunk és felmentünk a Liliékhez kicsit játszani az ő játékaival: leginkább a hangszerekkel és a buborék fújóval. Nem maradtunk sokáig náluk, mert mégse esett az eső, így hazasétáltunk. Otthon már várt minket apa és kártyáztunk egyet ma is az uno-val és ma én nyertem! Aztán vacsora után megfürödtem és már csk ici-picit játszhattam, mert anya máris kiadta a parancsot : lefekvés!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr205155366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása