Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1054.nap

Ma jó nagyot aludtam a saját ágyikómban és reggeli után elmentünk vásárolni. Persze a közértben meg kellett nézni a zöldségeket, de most egy kisebb közértbe mentünk, úgyhogy hamar átnéztük a választékot... Aztán haza se mentünk, hanem rögtön a Kati Mamához, ahová nem sokkal később áthozták a Krisztiék az Annát és a Botit, és játszhattunk új játékokkal, mert amíg síelni voltunk, a Mama kicserélte a játékokat :)
Ebédre kivételesen ettem a leves után egy kis husit is, és miután megnéztük a fényképeket a síelésről, mi mentünk is haza aludni. az új bicajom!Nem könnyen aludtam el, csak azután, hogy apa adott egy fél csokis croissant... Amíg aludtam, apa összerakta az új bicajomat, amit ki is próbáltam az utcán és egész jól megy, csak még néha beverem a lábam ide-oda. A Mamának is megmutattuk milyen ügyes vagyok, mert ő épp lehozta a Somát sétálni, mi pedig elkísértük a sétáján.
Otthon játszottam még kicsit a vacsoráig, ami bolonyai volt sok sajttal és kecsöppel és még egy joghurtot is kaptam utána, és fürdés után még picit játszottam, aztán anya mesélt most is egy szép mesét az Anna-Petis mesés könyvből, amit nagyon szeretek.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr585155334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása