Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1031.nap

Ma délelőtt előbb a Juli nénihez mentünk de nagyon korán odaértünk, úgyhogy előbb a játszósarokban rosszalkodtam a Grétivel, és csak utána mentünk be festegetni (jól összefestékeztem a kezem, a körmeim még este is feketék voltak!). Még egy szép mese is volt ma: a kispipi és a kisréce, amit én olyan sokszor hallottam anyától és apától! Utána átmentünk a Bori tornára és ott nagyon finom tea volt és sok almát is ettem. Ma már kicsit többen voltunk, mint múltkor és sokat játszottunk és verseny is volt és mi anyával nagyon sokat megnyertünk és mi voltunk a "körte csapat"! Sőt a Bori mondott egy találós kérdést és én találtam ki, hogy az almára gondolt! Visszafelé menet elmentünk az ebédért és a Mamánál ebédeltünk. Mivel ma fincsi volt a rántott husi, ezért ettem belőle (anya nagyon örült neki) és ebéd után mentem aludni a gyerekszobába és mikor felébredtem, anya épp megjött a Noémivel és persze kicsit rendetlenkedtünk de sajnos nem sokat, mert jöttek a Noncsiért és kicsit később apa is átjött és levittük a Somát sétálni, meg persze a kutyafuttatóban hógolyóztunk is és futkároztunk is. Aztán otthon a bunkeremben játszottunk apával a gyümölcsökkel és a hat-hetekkel a vacsoráig (amíg apa főzte a virslit, én beszéltem telefonon a Krisztivel), de sajnos megint ügyetlen voltam az asztalnál és a teli pohár szörpöt kiborítottam és minden úszott a ragacsos szörpben... Ajaj! Apa irtó mérges volt, mert takaríthatott mindent... Utána fürdés jött és még játszhattam kicsit a lefekvésig és anya ma is mesélt nekem egy "Anna - Peti" mesét, mert azt nagyon szeretem!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr315155310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása