936.nap

A délelőtt egész jól indult, ugyanis apa sokat játszott velem (nagyon klassz dolgokat csináltunk legóból!) és még motorozni is lementünk a nagy játszóra, de ott már kezdtem nyűgös lenni, mert nem akarták anyáék azt csinálni, amit mondtam nekik... Persze az is lehet, hogy anyának volt igaza és csak szimplán nem aludtam ki magam, mert ebéd után egy jó nagyot tudtam aludni. Ébredés után - ahogy anyáék ígérték - átmentünk a Botiékhoz! Juhhé! Ott volt a Gergő és a Dávid is a szüleikkel. Apáék elmentek a teszkóba vásárolni és addig én ott maradhattam játszani. Verdákat nézünk épp a BotivalHűűűű mekkorát játszottunk! Főleg a Botival játszottam és persze mivel átvittük a nagy hat-hetemet, azzal játszottunk eldugósat is és csúszdázósat is, és amikor visszaértek anyáék és már indulni kellett haza, akkor (egy kis rábeszélés és kérlelés után) elcseréltük egy napra a Botival a klassz tojás alakú labdáját a hat-heteimre. Bizony én még azt is hajlandó voltam otthagyni, csak a labdát kicsit elhozhassam! Otthon kicsit még legóztunk apával, aztán mentem fürdeni és utána csipegettem ezt-azt vacsorára. Lefekvés előtt még megnéztünk anyával pár éneket a "pont hun".

935.nap

Reggel itthon volt apa, mert szombat van, sőt, ma voltunk usziban is,- már jó rég voltunk utoljára - és próbáltam ügyeskedni, mert apa volt ma velem pancsolni és sokszor meg is dicsért, mert ma még háton is hajlandó voltam úszni (de merülni azért nem!).
Az usziból a Fakopáncs boltba mentünk, ahol választhattam pár irtó klassz játékot, amit a Télapó majd karácsonyra - ha jó kisfiú leszek - elhoz majd... Nos ez irányba rögtön tettem is pár lépést, ugyanis  a Klári mamánál ma szépen rajzoltam és utána szépen ebédeltem is, mert nagyon fincsi volt a leves is és a husi is utána céklával, sőt, apa csinált nekem desszertnek mákos palacsintát is! Nem sokkal később pedig átjött a Julika néni is és vele pedig báboztunk egy jót a Röfivel és a Zelefánival.
Otthon egyből mentem az ágyikómba, de nagyon nehezen aludtam el (egyrészt bekakiltam, utána pedig apáék zörögtek kicsit, mert ők meg az akváriumot takarították közben), és jó sokáig aludtam végül, úgyhogy egész sötét volt mire felébredtem és elég nyűgös is voltam pár percig. Uzsonnára előbb nem kértem bundás kenyeret, csak síma vajasat, de aztán apáéból megkóstoltam egyet és végülis finom volt, úgyhogy mégiscsak ettem egy fél szeletet, aztán játszottunk kirakósat, meg természetesen a hat-hetekkel. Később pár percre átjött a Marika a szomszédból és vele is játszottam, amíg apa elvitte kocsival az anyát, de hamar visszaért, és mivel szépen viselkedtem, a Marika adott nekem egy számolós játékot. Már elég későre járt, úgyhogy apa vitt is fürdeni és vacsorázni. Kérdezte, hogy mit kérnék enni, én pedig mondtam, hogy pilóta kekszet hozzon a teszkóból, de képzeljétek, volt itthon, úgyhogy végre megkóstolhattam a pilótakekszet és tényleg fincsi, ahogy apa mondta. Ettem pár dabarot és már menni is kellett aludni, mert állítólag irtó későre járt (én még játszottam volna!)

934.nap

Délelőtt sokat játszottunk anyával és gyakoroltuk az egyedül öltözést is (hát azért egy kis segítség még kell...) és elmentünk a Kati mamához, ahol ebédeltünk (a piskóta valahogy jobban csúszott mint a leves) és kicsit a Dédi is átjött, és nehezen aludtam el ma is. Amikor felébredtem, már ott volt a Noémi is és épp megérkezett apa is, úgyhogy egy joghurtot ettem uzsonnára és még kicsit rosszalkodtam a Noémivel, aztán apa hazavitt és otthon sokat legóztunk és kirakósoztunk, meg a gyümölcsökkel is játszottunk persze, aztán este kicsit vacsoráztam és mentem fürdeni. Persze lefekvés előtt még rosszalkodtam kicsit!

933.nap

Ma délelőtt a reggeli után siettünk a Juli néni féle maszat műhelybe játszani.Most sokféle sünit festettünk és a Sün Balázs volt a mese - amit ismerek, mert anya sokszor elmesélte nekem. Hazafelé bementünk a kis közértbe és a Kati mamával elmentünk az ebédért, és közben anya visszament a doktor nénihez, mi pedig a Mamával felmentünk hozzá és ott ebédeltünk, és ma is csak levest kértem (na jó, utána egy buktát is megettem...), és  hazamentünk aludni, de nehezen aludtam el. Mikor felébredtem, uzsonnáztam épp, amikor apa is hazaért. Utána vele játszottam a zöldségekkel és a hat-hetekkel, meg a fürdés előtt anya babázott velem fürdetőset, viszont a fürdés után csak pár falatot ettem a vacsorából, és anya mérges is volt, mert ő csinált ma rántottát és virslit és az egész majdnem mehetett a kukába... Sajnos emiatt nem hézhettem ma a "pont hu"-t és a kislámpás rajzfilmet se, hanemmenni kellett aludni ...

932.nap

ez a szuperklassz új kulacsom! van benne egy titkos szívószál is!Reggeli után kicsit játszottunk és elindultunk a Bori tornára, ahol már voltak páran, és ma szétdobáltam a hat-heteket és addig ügyeskedtem, amíg beestem két szék közé és úgy bevertem az orrom, hogy kicsit vérzett is. Persze sírtam, úgyhogy anya  odaadta a cumimat is, de utána nagyon ügyes voltam a versenyekben, sokat megnyertem az Emma Védával felváltva.Utána  a Mamánál ebédeltem és elkísértem a Krisztit az oviba a Botiért, és sajnos csak egy kicsit játszhattunk lefekvés előtt, és mivel nem akartam ott aludni, így hazajöttünk és nagy nehezen elaludtam. Amikor felébredtem, anya helyett a Dédi volt itthon, így vele játszottam egy jót (a szokásosat: eldugtam a hat-heteket és neki meg kellett keresni). Amikor anya visszaért, a Dédi sajnos hazament, de azért anya játszott még velem, viszont apa is megjött közben, úgyhogy ő vette át a játszótárs szerepét és estig jókat játszottunk, aztán elsétáltunk - illetve én motoroztam - az anya elé, mert ő tanfolyamon volt és megvártunk pár villamost amíg az egyikkel jött, úgyhogy addig apával az autókat, buszokat, teherautókat néztük, aztán hármasban hazasétáltunk és otthon mentem is fürdeni, és hajat mosni, azután pedig vacsoráztam és kaptam apától kinder csokit desszertnek, de már későre járt, úgyhogy még megnézhettem apa öléből pár animációt az egyszervolt pont hun és mentem aludni.

931.nap

ez a Rózsaszín Párduc micsoda mókamester ám!Ma is sokáig aludtam, és a reggeli után segítettem anyának pakolgatni és takarítani a konyhában. Utána átmentünk a Mamához és épp akkor jöttek a Dédiék is az ebéddel, de mi még sétáltunk egy kicsit és csak utána mentünk fel, de akkor már nem volt sajnos ott a Dédi, pedig kerestem a lakásban... Egy kis játék után ebédeltünk és mentem aludni, de nagyon nehezen aludtam el. Uzsonna közben megérkezett anya a Noémivel, úgyhogy innen kezdve volt kivel rosszalkodni! Rajzoltunk is és pázzléztunk is, de amikor elkezdtünk igazán rosszalkodni, akkor anya inkább hazavitt...
Otthon már várt minket apa és egész este velem játszott :) De előbb, még amikor levettük a kabátot és cipőt, mutattam neki, hogy a cipőmet a Botitól örököltem és a Mamánál volt a Botinak egy világítós autója. Utána bábozott nekem apa a Rózsaszín Párduccal és épített a Párduc tornyokat is meg bohóckodott is nekem, ami nagyon tetszett. Fürdés után egy kevéskét vacsoráztam és csinált apa banánturmixot is, és még lefekvés előtt sokat játszottunk, például hármasban a "Fa Tónival" és a háromszögdominóval, és amíg anya fürdött és vacsorázott, addig apa megint bábozott a Párduccal és a hat-hetekkel is játszottunk, amikor anya is bejött a szobába, akkor kikérdeztem a német könyvemből :)

930.nap

Délelőtt voltunk ma éneken az Enikő néninél és elsőnek értünk oda, de szép lassan egész sokan eljöttek, sok ismerős és két új fiú is (az egyikük elég sokat rosszalkodott, többet mint én). Ma lehetett egy xilofon nevű hangszert is kipróbálni. Amikor sétáltunk a Mama felé, találkoztunk vele és a Dédivel is, azután ebédeltünk és elsétáltunka Botiért az oviba, és onnan hazasétáltunk és otthon mentem egy jó nagyot aludni.
Amikor felébredtem, már itthon volt apa, és az összes hat-hetet bevihettem a nagyszobába :) Uzsonnára finom nutellás kenyér volt és utána apa játszott velem estig a hat-heteimmel, amiket szétdobáltunk és összeszedtünk. Közben anya elment doktor nénihez, mert fáj a torka. Épp hazaért, amikor indultam fürdeni, és a pancsolás után egy pár falatot vacsoráztam és még folytattam a délutáni játékot.