Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

932.nap

ez a szuperklassz új kulacsom! van benne egy titkos szívószál is!Reggeli után kicsit játszottunk és elindultunk a Bori tornára, ahol már voltak páran, és ma szétdobáltam a hat-heteket és addig ügyeskedtem, amíg beestem két szék közé és úgy bevertem az orrom, hogy kicsit vérzett is. Persze sírtam, úgyhogy anya  odaadta a cumimat is, de utána nagyon ügyes voltam a versenyekben, sokat megnyertem az Emma Védával felváltva.Utána  a Mamánál ebédeltem és elkísértem a Krisztit az oviba a Botiért, és sajnos csak egy kicsit játszhattunk lefekvés előtt, és mivel nem akartam ott aludni, így hazajöttünk és nagy nehezen elaludtam. Amikor felébredtem, anya helyett a Dédi volt itthon, így vele játszottam egy jót (a szokásosat: eldugtam a hat-heteket és neki meg kellett keresni). Amikor anya visszaért, a Dédi sajnos hazament, de azért anya játszott még velem, viszont apa is megjött közben, úgyhogy ő vette át a játszótárs szerepét és estig jókat játszottunk, aztán elsétáltunk - illetve én motoroztam - az anya elé, mert ő tanfolyamon volt és megvártunk pár villamost amíg az egyikkel jött, úgyhogy addig apával az autókat, buszokat, teherautókat néztük, aztán hármasban hazasétáltunk és otthon mentem is fürdeni, és hajat mosni, azután pedig vacsoráztam és kaptam apától kinder csokit desszertnek, de már későre járt, úgyhogy még megnézhettem apa öléből pár animációt az egyszervolt pont hun és mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695155205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása