Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

935.nap

Reggel itthon volt apa, mert szombat van, sőt, ma voltunk usziban is,- már jó rég voltunk utoljára - és próbáltam ügyeskedni, mert apa volt ma velem pancsolni és sokszor meg is dicsért, mert ma még háton is hajlandó voltam úszni (de merülni azért nem!).
Az usziból a Fakopáncs boltba mentünk, ahol választhattam pár irtó klassz játékot, amit a Télapó majd karácsonyra - ha jó kisfiú leszek - elhoz majd... Nos ez irányba rögtön tettem is pár lépést, ugyanis  a Klári mamánál ma szépen rajzoltam és utána szépen ebédeltem is, mert nagyon fincsi volt a leves is és a husi is utána céklával, sőt, apa csinált nekem desszertnek mákos palacsintát is! Nem sokkal később pedig átjött a Julika néni is és vele pedig báboztunk egy jót a Röfivel és a Zelefánival.
Otthon egyből mentem az ágyikómba, de nagyon nehezen aludtam el (egyrészt bekakiltam, utána pedig apáék zörögtek kicsit, mert ők meg az akváriumot takarították közben), és jó sokáig aludtam végül, úgyhogy egész sötét volt mire felébredtem és elég nyűgös is voltam pár percig. Uzsonnára előbb nem kértem bundás kenyeret, csak síma vajasat, de aztán apáéból megkóstoltam egyet és végülis finom volt, úgyhogy mégiscsak ettem egy fél szeletet, aztán játszottunk kirakósat, meg természetesen a hat-hetekkel. Később pár percre átjött a Marika a szomszédból és vele is játszottam, amíg apa elvitte kocsival az anyát, de hamar visszaért, és mivel szépen viselkedtem, a Marika adott nekem egy számolós játékot. Már elég későre járt, úgyhogy apa vitt is fürdeni és vacsorázni. Kérdezte, hogy mit kérnék enni, én pedig mondtam, hogy pilóta kekszet hozzon a teszkóból, de képzeljétek, volt itthon, úgyhogy végre megkóstolhattam a pilótakekszet és tényleg fincsi, ahogy apa mondta. Ettem pár dabarot és már menni is kellett aludni, mert állítólag irtó későre járt (én még játszottam volna!)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr765155208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása