922.nap

Hát ma nagyon meglepődtem, mert reggel a Mama jött be hozzám és még reggelit is ő adott, aztán kicsit játszottunk, amikor anyáék is hazaértek, mert ők vásárolni mentek korán. Nagyon örültem nekik , és alighogy kirámoltak, már indultunk is a Klári mamához, ahol persze a hat-heteket rögtön előszedtem, de rajzoltam is (a kezemet is...), aztán kunyiztam természetesen a Mamától leves tésztát, és a levesből is inkább azt lapátoltam, aztán már a második fogásból nem is nagyon ettem, inkább csak az uborka salit falatoztam (de persze egy süti még valahogy - ki tudja, hogy - de lecsúszott).Pár perccel később már indultunk is, mert ma is mentünk a temetőbe sétálni, és ott megint sok-sok virág volt és mécsesek és mi is raktunk pár helyre mindkettőt. Aztán hazafelé persze elaludtam és még otthon folytattam a szunyókálást és ébredés és egy kis uzsonna után a szobában játszottam és rajzoltam (csendben, mert apa forma egyet nézett...). Ja, még mielőtt elkezdődött volna az autóverseny, a számítógépen "beszélgettem" a Dédivel és az Anival, akik látszódtak egy kis képben és lehetett nekik küldeni számokat és betűket, úgyhogy küldtem is egy csomó számot.
A forma egy után mentem fürdeni és utána vacsorázni, de megint csak keveset ettem, amin apa felmérgesítette magát, mert amit megmelegített, az sorra ment a kukába... végül egy kevés tejpépet azért ettem, de a kinder tojásról szó sem lehetett :(
Rögtön evés és fogmosás után apa már vitt is aludni, mert későre járt...

921.nap

vacsorázunk a vicces töklámpás fényénélMa jó sokáig aludtam, és délelőtt sokat játszottunk apával is és anyával is, aztán anya csinált pörköltet ebédre és korábban ebédeltünk, mert délutánig aludni - kellett volna, de nekem semmi kedvem nem volt, úgyhogy némi szenvedés után apa megunta a helyzetet és kivett az ágyból. Uzsonnára sajtos-tejfölös lángos volt, és úgy gondoltam, hogy vicces lenne ha  a poharamat ledobnám a földre: nos anyáék szerint ez nem volt egyáltalán vicces... Utána öltöztünk és indultunk a temetőbe sétálni (de induláskor sikeresen letéptem az előszobában a falról a dísz magasságmérőmet...). A Mama is jött velünk és a Krisztiéktől velük együtt sétáltunk a temetőig (és a vége felé apa cipelt), ahol sok-sok virág volt és mécsesek világítottak mindenütt. Persze a Botival rosszalkodtunk kicsit, de annyira elfáradtam a sok sétálásban, hogy anyáék inkább kivették Annát a babakocsiból és én beülhettem a helyére és hazafelé el is szunyókáltam kicsit.
Otthon kirakósoztunk apával és még híradó előtt elmentem fürdeni, és híradó után vacsoráztunk (apa meggyújtotta a gyertyát a töklámpásban, ami irtó viccesen néz ki igy) anyával sajtos-tejfölös tésztát (most meg a banánturmixot - amit apa ma is csinált nekünk - sikerült kiöntenek és persze mindenfelé ragacsos lett az asztal, a szék és a föld is... Hát apa ennek se örült annyira... Sajnos este már csak kicsit játszhattam, mert hangosan dobáltam a hat-heteket, és apa úgy döntött, inkább lerak aludni, mert ma nagyon rossz voltam szerinte...

920.nap

Ma délelőtt bementünk az oviba és játszottam a gyerekekkel , de sajnos nem lehetett csúszdázni, mert az eső miatt vizes volt. Amikor kijöttünk, pont találkoztunk a Krisztiékkel és odaszaladt hozzám a Boti az ajtóba, aztán együtt elsétáltunk a Mamához és ott ebédeltünk, aztán mi hazamentünk aludni.
Amikor felébredtem, ma is itthon volt már apa, és egy kis játék után ettem uzsonnára szalámis kenyeret és közben apa faragott egy tökből egy helloween tökfej lámpást - méghozzá három foggal nevetőset. Amikor elkészült, lekapcsoltuk a lámpát és csak a tökfej világított, ami nagyon jól néz ki a sötétben. Estig még egy csomót játszottunk, és anya elővette a trambulint is és még báboztunk is. Fürdésnél viszont kicsit morcos lett apa, amikor ráöntöttem a lábára egy nagy pohár vizet, úgyhogy pár napig nem vihetem a kádba a hat-heteket sajnos. Utána azért megenyhült apa, mert jól vacsoráztam, úgyhogy csinált nekünk fincsi habos banánturmixot. Bár későre járt, de még megnézhettem a biciklis dalt, és már ágyban a sötétben voltam, amikor véletlenül bekapcsoltam a kiskutyust és nem találtam a kikapcsolót a sötétben. Nagyon megilyedtem, de apa bejött és gyorsan kikapcsolta kis ugatós játékomat...

919.nap

Ma reggel anya keltegetett, mert mentünk máris a reggeli után a Juli nénihez , ahol megkerestük a régi rajzaimat és fújt mindenkinek egy-egy lufit a Juli néni és festeni lehetett és még golyókat gurigatni is, ami nagyon érdekes volt, ma élveztem a játékot! Innen a Kati mamához mentünk és amikor  a  Krisztiék is odajöttek, levágta  a hajam a Kriszti, de nem sírtam! Ebédre egy kis levest és joghurtot kértem, azután hazamentünk, de szaladni kellett, mert épp kiléptünk a kapun, amikor irtóra rákezdett az eső és így is jól megáztunk, pedig kapucni is volt rajtam. Otthon átöltöztünk és mentem is aludni.
Amikor felébredtem, már itthon volt apa és csinált uzsonnára pirítós kenyeret mindkettőnknek és tényleg finom vajjal megkenve, ahogy apa ajánlotta. Egy ideig még apával játszottam, aztán megérkeztek a Vikiék: a Viki, aki apa másodunokatesója, a Zsolti aki a férje és a Vivi a kislányuk, aki hét éves, de irtó jót lehetett vele játszani. Megmutattam neki az összes hat-hetet és építettünk várat, szétdobáltuk és összeszedtük, gurigattuk, szóval a szokásos. No és még legóztunk is és a gyümölcsökkel is játszottunk, meg a lufival is, amit délelőtt kaptam. Sajnos estefelé haza kellett indulniuk, mert ők nagyon messze laknak és még sokat kell autózniuk, én pedig mentem fürdeni és pár falatot vacsoráztam (persze, mert előtte jó sok ropit megettünk...)

918.nap

Ma reggel épp indult apa, sajnos már nem tudott kivenni az ágyból, úgyhogy meg kellett várni anyát... délelőtt sokat játszottunk anyával, aztán jól felöltöztünk, gumicsizmát húztunk és átmentünk a Mamához, ugyanis esett az eső és vihettem esernyőt is, de azt inkább csak vonszoltam magam után a földön, bár anya szerint nem így kellene használni...
Amikor átértünk , még ott volt a Dédi és kaptam tőle tejpépet ajándékba. Alighogy elment a Dédi, átjött az Eti és játszott velem, csak nagyon bánkódik még a Manó cica miatt, aki nagyon elaludt vagy mi. Ebéd után elég nehezen aludtam el, mert haza szerettem volna menni a hat-heteimért... Uzsonna után felöltöztünk és lementünk a nagy játszóra a Noémivel együtt, mert közben a Noémit is odahozta az anya a Mamához. A játszón sajnos csak keveset voltunk, mert hirtelen sötét lett, de épp jött apa is oda, úgyhogy vele hazamentünk. Otthon apával játszottam estig, és ma babozni volt kedvem. Fürdés és hajmosás után virslit kértem vacsorára (sok kecsöppel természetesen) és pár falat kürtős kalácsot is kaptam jutalomképp apától, mert az összes virslit megettem. Lefekvés előtt még játszottunk kicsit és az egyszervolt pont hu-t is megnéztük.

917.nap

Ma délelőtt itthon játszottunk anyával, és csak ebédelni mentünk át a Mamához, ahol egy kis leves és palacsinta volt a menü. A fürdőben megmutattam anyának, hogy úgy szeretnék inni, ahogy a játszótéren láttam a gyerekektől: a folyó víz alá tartva a számat. De itt nincs hely és anya szerint csupa víz lennék, szóval nem próbálhattam ki mégse... Aztán hazamentünk és otthon egy irtó nagyot aludtam, és uzsonna után anya kinyitotta a színes gyurmát és gyurmázhattam egy jót. Közben apa is hazaért és mutattam neki a klassz gyurmákat. Mivel apa úgyis biztos kipihente magát a munkában,ezért vele játszottam a fürdésig és még az egyszervolt-on is megnézhettem pár dalocskát, aztán vacsora jött, ami ugyanaz volt mint az ebéd, csak joghurtot is kértem és kaptam is. Lefekvésig még volt pár perc, amit természetesen játékkal ütöttem el.

916.nap

a szerszámkészletem!Sajnos ma már nem maradt itthon apa, reggel még kivett az ágyból és a reggeli alatt elment dolgozni... kár... Mi pedig anyával az ének helyett lekezeltük az orromat és ma is inkább én szívtam le a porszívóval az orromat...
Később átmentünk a Mamához, ahol anya állathangokat utánzott és elmentünk megnézni, hogy lesz-e ebéd, de nem volt, hanem elsétáltunk a doktor nénihez, és szerencsére ma viszonylag keveset kellett várni és én előre mondtam, hogy "ha bemegyünk nekem kell sírni", de anya szerint egyáltalán nem kötelező, sőt... Odabenn a doktor néninek megmutattam a kanállal, hogy azt a számba kell rakni (sajnos komolyan is vette és tényleg megnézte a torkomat a doktor néni!). A Mamához sétáltunk vissza, ahol ettem levest ebédre, és megvártuk a Krisztiéket, aztán Anna ment aludni, mi pedig csendben legóztunk a Botival és anyával, amíg apa is odaért, és így hármasban mentünk haza illetve előbb a gyógyszertárba és utána haza. Otthon apával játszottam és megnéztünk pár vicces rajzfilmet (a kedvencemet, a lámpás filmet többször is) és vacsorára apa csinált kenyeret szalámival, sajttal, uborkával, kecsöppel és még egy kinder tejszeletet is kaptam utána. Fürdés után még játszottam és megint megnézhettem a lámpás filmet, és sajnos a "kezelés" se maradt el, és sajnos most szemcseppet is kaptam, amit igazán utálok.