920.nap

Ma délelőtt bementünk az oviba és játszottam a gyerekekkel , de sajnos nem lehetett csúszdázni, mert az eső miatt vizes volt. Amikor kijöttünk, pont találkoztunk a Krisztiékkel és odaszaladt hozzám a Boti az ajtóba, aztán együtt elsétáltunk a Mamához és ott ebédeltünk, aztán mi hazamentünk aludni.
Amikor felébredtem, ma is itthon volt már apa, és egy kis játék után ettem uzsonnára szalámis kenyeret és közben apa faragott egy tökből egy helloween tökfej lámpást - méghozzá három foggal nevetőset. Amikor elkészült, lekapcsoltuk a lámpát és csak a tökfej világított, ami nagyon jól néz ki a sötétben. Estig még egy csomót játszottunk, és anya elővette a trambulint is és még báboztunk is. Fürdésnél viszont kicsit morcos lett apa, amikor ráöntöttem a lábára egy nagy pohár vizet, úgyhogy pár napig nem vihetem a kádba a hat-heteket sajnos. Utána azért megenyhült apa, mert jól vacsoráztam, úgyhogy csinált nekünk fincsi habos banánturmixot. Bár későre járt, de még megnézhettem a biciklis dalt, és már ágyban a sötétben voltam, amikor véletlenül bekapcsoltam a kiskutyust és nem találtam a kikapcsolót a sötétben. Nagyon megilyedtem, de apa bejött és gyorsan kikapcsolta kis ugatós játékomat...