Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

919.nap

Ma reggel anya keltegetett, mert mentünk máris a reggeli után a Juli nénihez , ahol megkerestük a régi rajzaimat és fújt mindenkinek egy-egy lufit a Juli néni és festeni lehetett és még golyókat gurigatni is, ami nagyon érdekes volt, ma élveztem a játékot! Innen a Kati mamához mentünk és amikor  a  Krisztiék is odajöttek, levágta  a hajam a Kriszti, de nem sírtam! Ebédre egy kis levest és joghurtot kértem, azután hazamentünk, de szaladni kellett, mert épp kiléptünk a kapun, amikor irtóra rákezdett az eső és így is jól megáztunk, pedig kapucni is volt rajtam. Otthon átöltöztünk és mentem is aludni.
Amikor felébredtem, már itthon volt apa és csinált uzsonnára pirítós kenyeret mindkettőnknek és tényleg finom vajjal megkenve, ahogy apa ajánlotta. Egy ideig még apával játszottam, aztán megérkeztek a Vikiék: a Viki, aki apa másodunokatesója, a Zsolti aki a férje és a Vivi a kislányuk, aki hét éves, de irtó jót lehetett vele játszani. Megmutattam neki az összes hat-hetet és építettünk várat, szétdobáltuk és összeszedtük, gurigattuk, szóval a szokásos. No és még legóztunk is és a gyümölcsökkel is játszottunk, meg a lufival is, amit délelőtt kaptam. Sajnos estefelé haza kellett indulniuk, mert ők nagyon messze laknak és még sokat kell autózniuk, én pedig mentem fürdeni és pár falatot vacsoráztam (persze, mert előtte jó sok ropit megettünk...)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr565155192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása