915.nap - két és fél éves vagyok!

Ma is itthon játszottunk délelőtt és ebédelni a Klári mamához mentünk. De még evés előtt rajzoltam és az ottani hat-hetekkel játszottam, ami rosszul végződött, mert az egyikkel sikerült megdobni anya poharát, amiből - zutty! kiömlött a narancslé a szőnyegre... Ajaj, el lett rakva a hat-hét és én jól le lettem szidva... Viszont utána jó sokat ettem amivel kicsit szépítettem a helyzeten (persze betűs tésztás leves volt és fincsi volt a husi is utána és cékla volt hozzá, szóval fincsi volt az ebéd). Ebéd után pedig apával építettünk szép házat az építőkockából (kéménnyel!), aztán megnéztük a bohóc halacskát és lassan hazaindultunk. Mivel rossz volt a lift, a tetőn mentünk át a másik lépcsőházból, de most se volt tűzijáték sajnos... Otthon nehezen aludtam el, de utána jó sokat aludtam, viszont nagyon nyűgösen ébredtem . Apa adott csoki öntetes piskótát, és lementünk sétálni a Mamáékkal, de végig nyűgösködtem az utat, ami anyának nagyon nem tetszett. Még szerencse, hogy otthon aztán apát sikerült rávennem, hogy játsszon velem a fürdésig! Vacsorázni viszont egyáltalán nem volt kedvem, úgyhogy végül apa feladta a küzdelmet és adott egy kinder country csokit és banánturmixot, ami szerintem teljesen jó vacsora - bár erről apáéknak más volt a véleményük... Lefekvés előtt még megnéztünk pár éneket az egyszervolt pont hu-n, azután megmértek anyáék és ma én porszívóztam ki a saját orromat...

Ma is megmértek apáék: 12.4 volt a mérlegre írva, és 94 centi magas vagyok, a fejem kőrbe 48, a lábam 15 és fél centi.

915.nap

Délelőtt

914.nap

hóóó rukk! repülök!!!Ma is játszottunk egy csomót délelőtt, aztán hármasban lementünk vásárolni, és anyáék egyszerűen nem értették, hogy se sapkát, se kabátot nem akarok felvenni... Aztán a Marika néni, - akivel a liftnél találkoztunk és ő is jött vásárolni velünk - csak rámdumálta mindkettőt, bár ebben sokat segített, hogy kaptam egy kis oroszlános kulcstartót tőle :) A közért után a Kati mamához mentünk, ahol még ebéd előtt apával játszottam, amíg anya és a Mama a padláson keresett valamit jó sokáig, aztán ettem jó sok levest, de utána már husit és krumplit nem kértem (ennek ellenére kaptam egy kinder tojást a Mamától!). Ebéd után nem sokkal hazamentünk aludni és elkísért minket a Mama a Somával. Ma elég nehezen aludtam el és nem is aludtam túl sokat (folyton fúrtak valahol...), és uzsonnára apa fincsi piskótakockákat adott csokiöntettel és tejszínhabbal, amit a Klári mama küldött tegnap. Mivel most épp egész jó idő volt és sütött a napocska, lementünk a nagy játszótérre motorozni és a nagy hat-hetet dobálni és meghintáztatni. Amikor meguntam a hintázást, hazasétáltunk és otthon többször is büntibe kellett mennem, mert nem fogadtam szót... Fürdeni korábban kértem, hogy mehessek, mert a kádban már várt a hat-hét :) Utána vacsorára sajtos-tejfölös tésztát kértem apától egy kis kecsöppel, és még korán volt, úgyhogy tudtunk sokat játszani anyával (memória játékban döntetlent játszottunk!).

913.nap

Ma reggeli után volt időm játszani, mert csak később indultunk sétálni, amikor átjöttek a Csilláék, ugyanis velünk tartottak ők is.Kocsival elmentünk egy nagy térre, ahol igencsak régi volt minden: voltak öreg autók és motorok, meg mindenféle katonai dolgok is, amiknek apa mondta a nevüket, de olyan kacifántosak, hogy nem jegyeztem meg. Viszont a régi buszokba fel lehetett szállni, ami érdekes volt, és egy tank is álldogált középen, ami irtó nagy élőben. Innen elsétáltunk egy múzeumba, ahol rég kihalt halak meg vízi élőlények voltak kiállítva, de engem őszintén szólva inkább két dolog érdekelt : a számok, amik mindenűt világítottak és a nagy-nagy gombok néhány kép alatt, amiket ha megnyomtam, akkor világított az "igen" vagy a "nem" lámpa. No itt eléggé elfáradtam már, de még kértem, hogy nézzük meg a kacsákat a tónál, úgyhogy kértem apát, vegyen ölbe és vigyen a kacsákhoz, akik több helyen is úszkáltak és még sirályokat is láttunk. Visszafelé sétálva ismét megnéztük a régi autókat és a tankot, aztán indultunk haza. Otthon ettem egy kis túrógombócot és mentem aludni, aztán uzsonnára is gombócot kértem :) Estig még sokat játszottunk (csak apa elrakta a szekrény tetejére a hat-heteimet, amikor elkezdtem szanaszét dobálni és őt is kétszer megdobtam jó erősen...), aztán fürdés után ettem fél tányér bolonyait sok sajttal és kecsöppel, de kindert nem kaptam, mert keveset ettem - sajnos...

912.nap

pocsolya-vadászatonMa szerencsére nem kellett apának dolgozni menni, úgyhogy nemcsak kivett az ágyból reggel, de velünk is volt egész nap: reggeli után játszottunk egész délelőtt, és ma anya csinált ebédre bolonyait, de csak pár falatot ettem és már mentem is aludni, de elég nehezen aludtam el. Amikor felébredtem, apa kérdezte, hogy mit kérek uzsonnára és én virslit kértem, úgyhogy apa főzött nekem, és utána lementünk hármasban pocsolya-vadászatra és a szelektívbe is elvittünk két zacskó hulladékot. Otthon anya csinált fincsi túrógombócot, addig én apával a hat-hetekkel játszottam, aztán vacsora után mentem fürdeni és még lefekvés előtt könyveket nézegettünk.

911.nap

kirakósozok éppMa sikerült elcsípni apát, aki épp indult dolgozni, úgyhogy ki vett az ágyból és játszhattam a reggeliig. Utána "kezelés" és játék következett, aztán lementünk az ebédért és visszafelé anya nem velünk jött, hanem ment vásárolni én pedig a Mamával haza, de a Mama hiába kiabált háromszor is, hogy ne szaladjak el mellőle, úgyhogy végül a Dédi fogta a kezemet, mert vele is összefutottunk. A Mamánál két tányér betűs paradicsomlevest ebédeltem, és amikor a Krisztiék is odajöttek, mi indultunk haza, mert állítólag hangos voltam és felébresztettem volna az Annácskát. Otthon pedig egy nagyon nagyot aludtam.
Amikor felébredtem, már nem volt itt a Dédi, viszont apa már igen! Sőt, anya is épp hazaért, mert ő a Noémit vitte időközben a Mamához, úgyhogy hármasban játszottunk és zenét hallgattunk, amíg anya elindult tanfolyamra és uzsonnáztam is nutellás kenyeret és banánt, meg actimelt. Apával is játszottunk aztán motorral elémentünk anyának, aki villamossal jött és integetett nekünk és láttunk apával egy ügyes kamiont, ami a hátán vitt egy markológépet! Tyűha! Miután hazasétáltunk, én mentem is fürdeni és kikönyörögtem, hogy a  nagy hat-hetet hadd vigyem be játszani (mert anya elrakta délelőtt, mivel hangosan szétdobáltam...). Ma megdicsért apa, mert sokat és szépen vacsoráztam: egy nagy tányér betűs levest és még husit rizzsel utána (persze kecsöppel!).
Lefekvésig még játszottunk anyával és apával, és ma kicsit tovább fent maradhattam,mert délután sokáig aludtam és még nem voltam álmos...

910.nap

Ma reggel se sikerült apát elcsípni, de legalább lázam már nem volt. Reggeli után az új kínzások jöttek: szem törlés kamillás vattával, orr porszívózás, szemcsepp csepegtetés... ah szörnyűségek. Még jó, hogy utána játszottunk egy új fajtát: anya eldugta az új dalos pacsirtát (vagy én), és meg kellett keresni úgy, hogy ha hideg, akkor messze járok, ha langyos akkor közel és ha meleg vagy forró, akkor már meg is találtam. Utána átmentünk a Kati mamához és ott ebédeltünk, illetve én nem ettem szinte semmit, és utána hazamentünk aludni. Ébredés és pár falat uzsonna után a Dédi átjött játszani velem, mert anya elment a Noémiért, és utána hazajött, de sajnos a Noémi nélkül, mert őt a Mamához vitte, én pedig addig a Dédivel játszottam. Utána amíg anya vasalt én játszottam, és végre hazajött apa és játszott velem és ma érdekes volt a vacsora, mert fürdés előtt ettem egy tányér levest (sok tésztával, ahogy szeretem), és fürdés után ehettem apával együtt tojás rántottát virslivel és kecsöppel. Lefekvés előtt még gépelhettem kicsit a számítógépbe és fűzögettem gyöngyöket meg ilyesmi...

909.nap

Ma reggeli után szerencsére már nem volt lázam, úgyhogy el tudtunk menni az Enikő nénihez az énekre, de utána nem úsztam meg,és elmentünk a doktor nénihez, mert anya talált egy kis púpot a nyakamon. Villamossal hamar odaértünk ugyan, de mégis irtó sokat kellett várni. Szerencsére kiderült, hogy az csak egy nyirokcsomó vagy mi, ami kicsit begyulladt. Innen a Kati mamához mentünk, de most nem ott ebédeltünk, hanem itthon, és utána mentem is aludni. Két órát aludtam és uzsonna után nem sokkal már jött is apa, és így hármasban elsétáltunk (én motorral természetesen) a szelektív kukákhoz, meg a gyógyszertárba, és onnan a Kati mamához, ahol épp még elcsíptük a Botiékat, akik indultak haza, de így még a Boti lent tudott kicsit motorozni, amíg a Zoli lehozta Annát és a Mama a Somát. találkoztunk a Marika nénivel és a Sütivel a szomszédbólAztán mi elkísértük a Mamát a szokásos esti sétáján, közben apa felvitte a sok cuccot. Otthon pedig apával játszottam és a híradó után mentem fürdeni és pancsi után vacsorázni. A Mama levese után csak pár falatot tudtam csak enni a sajtos-tejfölös tésztából, de azért még egy Kinder Pingui valahogy csak-csak lecsúszott a torkomon :) Lefekvésig könyveket olvasott nekem apa és anya felváltva és persze mindenféle gyógykezelést is kaptam, hogy mielőbb meggyógyuljak.