Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

913.nap

Ma reggeli után volt időm játszani, mert csak később indultunk sétálni, amikor átjöttek a Csilláék, ugyanis velünk tartottak ők is.Kocsival elmentünk egy nagy térre, ahol igencsak régi volt minden: voltak öreg autók és motorok, meg mindenféle katonai dolgok is, amiknek apa mondta a nevüket, de olyan kacifántosak, hogy nem jegyeztem meg. Viszont a régi buszokba fel lehetett szállni, ami érdekes volt, és egy tank is álldogált középen, ami irtó nagy élőben. Innen elsétáltunk egy múzeumba, ahol rég kihalt halak meg vízi élőlények voltak kiállítva, de engem őszintén szólva inkább két dolog érdekelt : a számok, amik mindenűt világítottak és a nagy-nagy gombok néhány kép alatt, amiket ha megnyomtam, akkor világított az "igen" vagy a "nem" lámpa. No itt eléggé elfáradtam már, de még kértem, hogy nézzük meg a kacsákat a tónál, úgyhogy kértem apát, vegyen ölbe és vigyen a kacsákhoz, akik több helyen is úszkáltak és még sirályokat is láttunk. Visszafelé sétálva ismét megnéztük a régi autókat és a tankot, aztán indultunk haza. Otthon ettem egy kis túrógombócot és mentem aludni, aztán uzsonnára is gombócot kértem :) Estig még sokat játszottunk (csak apa elrakta a szekrény tetejére a hat-heteimet, amikor elkezdtem szanaszét dobálni és őt is kétszer megdobtam jó erősen...), aztán fürdés után ettem fél tányér bolonyait sok sajttal és kecsöppel, de kindert nem kaptam, mert keveset ettem - sajnos...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr255155185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása