Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

909.nap

Ma reggeli után szerencsére már nem volt lázam, úgyhogy el tudtunk menni az Enikő nénihez az énekre, de utána nem úsztam meg,és elmentünk a doktor nénihez, mert anya talált egy kis púpot a nyakamon. Villamossal hamar odaértünk ugyan, de mégis irtó sokat kellett várni. Szerencsére kiderült, hogy az csak egy nyirokcsomó vagy mi, ami kicsit begyulladt. Innen a Kati mamához mentünk, de most nem ott ebédeltünk, hanem itthon, és utána mentem is aludni. Két órát aludtam és uzsonna után nem sokkal már jött is apa, és így hármasban elsétáltunk (én motorral természetesen) a szelektív kukákhoz, meg a gyógyszertárba, és onnan a Kati mamához, ahol épp még elcsíptük a Botiékat, akik indultak haza, de így még a Boti lent tudott kicsit motorozni, amíg a Zoli lehozta Annát és a Mama a Somát. találkoztunk a Marika nénivel és a Sütivel a szomszédbólAztán mi elkísértük a Mamát a szokásos esti sétáján, közben apa felvitte a sok cuccot. Otthon pedig apával játszottam és a híradó után mentem fürdeni és pancsi után vacsorázni. A Mama levese után csak pár falatot tudtam csak enni a sajtos-tejfölös tésztából, de azért még egy Kinder Pingui valahogy csak-csak lecsúszott a torkomon :) Lefekvésig könyveket olvasott nekem apa és anya felváltva és persze mindenféle gyógykezelést is kaptam, hogy mielőbb meggyógyuljak.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr155155181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása