845.nap

nyomom ám a szirénát a dzsippben!Délelőtt itthon játszottunk, aztán elmentünk ebédelni a Klári mamához, és persze rengeteg tésztával kértem a levest, ahogy szoktam (meg persze még ebéd előtt pár szemet kikönyörögtem, mert olyan fincsi!), de még ettem pörköltet is- bár főleg a tésztát, az ubit és tejfölt. Ebéd után nem sokkal pedig elmentünk a közelben lévő kőrhintás játszótérre, ahol mentem egy kőrt egy klassz dzsippben (most először ülhettem egyedül!), ami sokféle szirénázást is tudott. Utána pedig a játszótéren csúszdázhattam párat és megtanultam egyedül felmászni a kötél-létrán, pedig az nehéz volt ám! Egy aranyos kislány pedig folyton velem akart csúszdázni, meg hintázni is ;) Innen hazafelé indultunk és a kocsiban én el is bóbiskoltam, de otthon már semmi kedvem nem volt aludni, úgyhogy anyáék úgy döntöttek, inkább elmegyünk bringázni a Wekerlére. Így is lett: irtó klassz volt, csak a bukósisak még kicsit nagy rám, és folyton igazgatni kellett, de így is rengeteget nézelődtem és még a Dédiékhez is elkerekeztünk köszönni nekik. A bringázás után rögtön a játszótérre mentünk homokozni, de itt (is) rosszalkodtam: meghúztam egy kislány haját, mert az szerintem vicces. Ezzel a véleményemmel azonban egyedül maradtam sajnos, állítólag ilyet nem szabad... Otthon még kicsit játszottam a fürdés előtt, aztán vacsora és alvás...

844.nap

Ma végre nem kellett apának dolgozni menni reggel, úgyhogy ő adott reggelit és pici játék után a Mamával együtt elmentünk vásárolni. Előbb egy bútoráruházba mentünk, ahol csúszdázhattam amíg a Mamáék nézelődtek, aztán az óÓsánba mentünk ami szerintem tök olyan mint a teszkó, szóval miért kell két név, nem tudom... Ami a lényeg: vettünk kakaós csigát és még pár finomságot, aztán mentünk ebédelni a Mamához, de nekem csak paradicsom leves kellett, második már nem. Alig tudtam kicsit játszani, mert már vittek is apáék haza aludni... Ébredés után ettem a fincsi kakaós csigából uzsonnára, aztán lementünk a játszótérre anyával és én találtam egy ötforintost. Apa közben elment moziba, mi pedig nem maradtunk sajnos sokáig, mert feltámadt a szél és vihar közelgett. Épp hazaértünk és szétdobáltam a hat-heteket, amikor apa hazaért, úgyhogy jól lebirkóztam és lovacskáztam is a hátán :) Fürdésig még játszottunk és a Bujj-bujj dalokat is megnézhettem, utána ettem az ebédnél elhalasztott husit rizzsel, és még anyával a gyöngyökkel is fűzőcskéztünk kicsit.

843.nap

a jet-ski bajnok...Reggeli után igencsak sietni kellett, mert a Krisztiék már vártak lent a kocsiban, ugyanis mentünk a Kláriékhoz. Kicsit sokáig autókáztunk, de megérte, mert már várt minket a nagy kert és a medence. Én rögtön lecsaptam a csúszdára és a hat-heteket jól megcsúszdáztattam. Közben lejöttek játszani a Marciék is és a medencében pancsoltunk irtó nagyokat. Még "jet-ski"-ztem is, mert van nekik egy felfújható ami még spriccel is! Még ebédre is ott maradtunk, mert finom sajtos tészta volt és én most - kivételesen - szépen és sokat ettem. Utána visszakocsikáztunk a Mamához, ahol aludtam egyet és utána rosszalkodtam és játszottam egész amíg le nem mentünk a játszótérre. Apa is lejött utánunk és lehozott pár játékot, nomeg ha már ott volt, akkor játszott velem mindenfélét. Estefelé mentünk haza de még akkor is irtó meleg volt (ma egész nap iszonyú hőség volt sajnos), és én rögvest mentem is fürdeni, utána pedig ettem mákos kiflit és fagyit vacsorára.

842.nap

Ma is irtó meleg volt egész nap. Iszonyú ez a hőség, és emiatt a játszótérre is csak kora délelőtt és este lehet lemenni, mert akkor még tűrhető a hőség. Így volt ez ma is, úgyhogy reggeli után előbb átmentünk a Mamához (és útközben láttunk egy balesetet is: egy autó összeütközött a villamossal és be volt horpadva), és levittünk játékokat, és ma ott voltak a Dominikáék is, sőt nemsokára odajöttek a Botiék az Anival és a Dédivel és jót rohangáltunk a Botival, amit persze később fent a Mamánál is folytattunk, csak ebéd után nem, mert mi hazamentünk aludni... Épp ébredeztem, amikor apa megérkezett, és uzsonna után nagyon jót gyurmáztunk anyával: csináltunk tányérokat és bele sok-sok gombócot. Utána lementünk ismét a játszótérre, de most sokan voltunk. Híradó után lejött a térre apa is és így tudtunk például mérleghintázni hármasban. Estefelé azért már mindenki szállingózott haza, így mi is elindultunk és én rögtön mentem is fürdeni, utána nem sokkal pedig vacsoráztam (de apa szerint borzasztóan, pedig csak a tarhonyát szórtam szanaszét...), de azért még pár zenét meghallgathattam a Bujj-bujj dévédéről.

841.nap

Délelőtt kicsit rossz voltam, ugyanis nem igazán reggeliztem, mivel anya nem engedte, hogy én öntsem bele a vizet a tejpép porba, így én meg nem akartam megenni. No és aztán pedig kiöntöttem a virágok locsolókannájából a vizet a nagyszobában a földre, pedig én csak locsolni szerettem volna, de nem igazán jött össze... Utána lementünk sétálni meg a bringó-hintóval bringázni. A Mamánál folytattam a rosszalkodást, ugyanis ott meg a Soma vizébe dobtam a pokrócot és összefirkáltam a takarót is, és az alvás után se bírtam magammal, úgyhogy inkább levittek anyáék sétálni meg bringó-hintózni, és ott futottunk össze apával, aki kérdezte, hogy van-e kedvem átmenni a Botiékhoz játszani (hát még jó!), úgyhogy autóval átmentünk hozzájuk. Jósokat rohangáltunk a Botival, meg könyveket is néztünk, amíg apa a számítógépet bütykölte már megint, anyáék pedig Anna babával játszottak. Sajnos este felé járt már, így haza kellett menni és a fürdésnél a hajmosást nem tudtam megúszni, utána pedig ettem egy kis virslit kecsöppel, és még lefekvés előtt írhattam is a számítógépbe, és anyáékkal labdázhattam is.

840.nap

Botival a VárosligetbenKépzeljétek, ma délelőtt az Anival és a Botival, meg persze anyával, elmentünk a Városligetbe! De előbb még rosszalkodtam kicsit a Mamánál, amíg a Botiékra vártunk (kicsit kiöntöttem a felmosó vizet...). A Ligethez pedig villamossal is meg metróval is és földalattival is mentünk és nagyon jó kisfiúk voltunk a Botival, mert csak akkor volt játék utána... No és persze kacsákat is etettünk, és trambulinon is ugráltunk, meg homokoztunk is, aztán hazaindultunk, de nagyon klassz volt! A Mamánál megebédeltünk, de otthon szerettem volna inkább aludni, úgyhogy anya hazavitt és aludtam is egy jót délután. Épp uzsonnáztam ébredés után, amikor apa is hazaért és visszahozta a bringáját, amit megcsináltak neki, úgyhogy majd mehetünk bringázni - remélem. Épp csak megettem egy pár falatot a kenyeremből és már indultunk is a Mamáért és vele együtt az Obiba lámpákat vásárolni. Ott futottunk össze a Zolival is, aki szintén vett ezt-azt, mi pedig felszaladtunk a játékokért és már mentünk is le a játszótérre. Később a Mama lehozta a "bringó-hintót", apa pedig tiszta ruhát, mert összevizeztem magam, miközben megöntöztük a virágokat. Jó sokáig lent maradhattam, és fent rögtön mentem is fürdeni, mert tiszta homok lettem persze... Utána pár falat vacsorát ettem és "boldog névnapot!" kívántam a Klári mamának telefonon. Utána apa megengedte, hogy írjak számokat a számítógépbe és még ettem egy csokis pudingot a lefekvés előtt.

839.nap

Ma itthon ébredtem az ágyikómban, és tejpép volt a reggeli, utána pedig mentünk a Márta nénihez játszani és énekelni. Lassan "melegedtem" be, de aztán már nagyon klassz volt. Innen a Kati mamához mentünk, és a Kriszti és Anna is odajöttek. Ebéd után mentem - volna - aludni, csakhogy megjött a Dédi, az Ani éééééés a Boti! Hát persze, hogy az alvás így félre lett téve és inkább a Botival játszottam :) kukuccs!Amikor megjött a Zoli a Krisztiékért, mi is lekísértük őket és a zenélős bringával lementünk a "festékes" játszótérre, de sajnos a Dominika most nem volt lent, bár jó sokan voltunk, úgyhogy a többiekkel jót homokoztam. Kicsit később apa is lejött és lehozta az új hat-hetet, úgyhogy ki tudtam próbálni a homokban is... Estig lent maradtunk, és otthon apa rögtön vitt is fürdeni, aztán vacsoráztam és a fogmosás után még a nagyszobában játszottunk és írhattam is a számítógépbe, csak aztán menni kellett aludni, mert a délutáni szunyóka ma elmaradt ugyebár...