Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

842.nap

Ma is irtó meleg volt egész nap. Iszonyú ez a hőség, és emiatt a játszótérre is csak kora délelőtt és este lehet lemenni, mert akkor még tűrhető a hőség. Így volt ez ma is, úgyhogy reggeli után előbb átmentünk a Mamához (és útközben láttunk egy balesetet is: egy autó összeütközött a villamossal és be volt horpadva), és levittünk játékokat, és ma ott voltak a Dominikáék is, sőt nemsokára odajöttek a Botiék az Anival és a Dédivel és jót rohangáltunk a Botival, amit persze később fent a Mamánál is folytattunk, csak ebéd után nem, mert mi hazamentünk aludni... Épp ébredeztem, amikor apa megérkezett, és uzsonna után nagyon jót gyurmáztunk anyával: csináltunk tányérokat és bele sok-sok gombócot. Utána lementünk ismét a játszótérre, de most sokan voltunk. Híradó után lejött a térre apa is és így tudtunk például mérleghintázni hármasban. Estefelé azért már mindenki szállingózott haza, így mi is elindultunk és én rögtön mentem is fürdeni, utána nem sokkal pedig vacsoráztam (de apa szerint borzasztóan, pedig csak a tarhonyát szórtam szanaszét...), de azért még pár zenét meghallgathattam a Bujj-bujj dévédéről.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr735155113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása