Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

840.nap

Botival a VárosligetbenKépzeljétek, ma délelőtt az Anival és a Botival, meg persze anyával, elmentünk a Városligetbe! De előbb még rosszalkodtam kicsit a Mamánál, amíg a Botiékra vártunk (kicsit kiöntöttem a felmosó vizet...). A Ligethez pedig villamossal is meg metróval is és földalattival is mentünk és nagyon jó kisfiúk voltunk a Botival, mert csak akkor volt játék utána... No és persze kacsákat is etettünk, és trambulinon is ugráltunk, meg homokoztunk is, aztán hazaindultunk, de nagyon klassz volt! A Mamánál megebédeltünk, de otthon szerettem volna inkább aludni, úgyhogy anya hazavitt és aludtam is egy jót délután. Épp uzsonnáztam ébredés után, amikor apa is hazaért és visszahozta a bringáját, amit megcsináltak neki, úgyhogy majd mehetünk bringázni - remélem. Épp csak megettem egy pár falatot a kenyeremből és már indultunk is a Mamáért és vele együtt az Obiba lámpákat vásárolni. Ott futottunk össze a Zolival is, aki szintén vett ezt-azt, mi pedig felszaladtunk a játékokért és már mentünk is le a játszótérre. Később a Mama lehozta a "bringó-hintót", apa pedig tiszta ruhát, mert összevizeztem magam, miközben megöntöztük a virágokat. Jó sokáig lent maradhattam, és fent rögtön mentem is fürdeni, mert tiszta homok lettem persze... Utána pár falat vacsorát ettem és "boldog névnapot!" kívántam a Klári mamának telefonon. Utána apa megengedte, hogy írjak számokat a számítógépbe és még ettem egy csokis pudingot a lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása