775.nap

Ma jó sokáig aludtam - nem csoda, a tegnapi elég mozgalmas nap után... Délelőtt átmentünk a Klári mamához, ahol rajzoltam és játszottam, de ebédelni nem akartam, egyrészt nemrég reggeliztem, plusz jön az egyik rágófogam is, szóval így nem nagyon tudok rágni (kivéve a tortát, mert az még csak-csak...) Most apa kapott ajándékokat ebéd után és a Julika néni is átjött, és utána ettünk finom tortát jó sok tejszínhabbal. Közben pár mondókát elmondtam, ami mindenkinek nagyon tetszett :) Hazafelé elaludtam a kocsiban, viszont otthon már nem tudtam visszaaludni, úgyhogy mi anyával végül elmentünk vásárolgatni, apa pedig villanyt szerelni a Krisztiékhez, de apa utánunk jött később az europarkba és együtt fejeztük be a bevásárlást, aztán épp hazaértünk, amikor találkoztunk a Krisztivel és a Botival, akik a Somát sétáltatták, úgyhogy mi anyával csatlakoztunk hozzájuk, apa meg felcipelte a cuccokat közben. A séta alatt láttunk egy csomó csigát, akik biztos az eső után bújtak elő sétálni egy kicsit... Otthon rögtön mentem is fürdeni mert irtóra bekakiltam, és a kádban megengedte apa, hogy zuhanyozzak is a pancsi végén, ami nagyon klassz volt. Utána ettem egy kis levest és husit krumplipürével (azt nem kell rágni legalább) és még egy kis torta is lecsúszott. Aztán még játszottam apával lefekvés előtt és még két mesét is mondott apa.

774.nap

Hű, ma aztán mozgalmas napom volt! Reggeli után alig játszottunk pár percet, és már öltöztünk is, mert az ovinál nagy buli volt! Előbb az állat-simogatóhoz mentünk, ahol kis lovacskák, kecskék, bárányok és malackák voltak és amelyiket elértem, azt meg is simiztem, mert nagyon érdekes a szőrük. Aztán bementünk az ovi udvarára, ahol épp gyerekek adtak műsort: nagyon szépen énekeltek és táncoltak. Kicsit rohangáltam, kis villanyautót is vezethettem párszor, és közben anya elszaladt a Botiért. kavicsokat és kagylókat festhettünk szép színesreAmikor megjöttek, persze már a Botival akartam játszani, úgyhogy miután ő is autózott, felültünk igazi rendőr-motorra (és én mertem odamenni a rendőr bácsikhoz megkérdezni, hogy felülhetünk-e, mert a Boti nem mert...), az udvar másik végében pedig kavicsokat és kagylókat festettünk szép színesre a Botival, azután visszamentünk az állatokhoz és lovagolhattunk, sőt közben jött egy hatalmas tűzoltó-autó és még locsolhattunk is! ez ám a locsolás!Miután így mindent kipróbáltunk, apa felvitt minket a Mamához, ahol ebédeltünk (a levessel ügyesen leöntöttem apa új nadrágját, aminek ő nem igazán örült...), és megettem két palacsintát! Aztán a Boti a Mamánál aludt, mi pedig hazamentünk, mert épp megjött anya is, aki nyert egy könyvet közben a tombolán, és otthon mentem is rögtön aludni, mert állítólag délután is érdekes "műsor" lesz...

--- Délután: ---

a kis Hannának megmutatom a számokatElég nyűgösen ébredtem, mert nem aludtam ki magam, ugyanis indulni kellett az esküvőre és még meg is fürdetett apa - akárhogy is tiltakoztam, aztán folyamatos "nem, nem, nem" mondogatása mellett ettem egy kis nutellás palacsintát ;) és már indultunk is. A templomnál már lenyugodtam, főleg, hogy a Boti is ott volt addigra, és szép zene is szólt. A templomban egyre többen lettünk - sok néni és bácsi és pár gyerek, aztán megjelent nagyon szép fehér ruhában az Orsi és mellette sétált a Szabolcs is és elöl egy pap bácsi hosszas rábeszélés után két gyűrű és egy sál segítségével házaspárrá nyilvánította őket, bár én közben néha anyával sétáltam is, mert ennyit ülni csendben szerintem képtelenség... persze minket se lehet lehagyni a közös képről!Szerencsére innen már felgyorsultak az események és miután mindenki keresett egy autót az esőben, elindultunk végre a hajóhoz. Hozzánk beült egy néni és egy bácsi, akiket mi vittünk odáig és dudálva végigmentünk a Duna mellett a kikötőig, ahol egy szép nagy hajóra felsétáltunk és kerestünk egy asztalt, ahova lepakoltunk. Én rögtön rávetettem magam a sütikre és miután jóllaktam, kezdődhetett a játék! Közben a hajó is elindult, így a futkározás kicsit nehezítve lett, de ez nem vette kedvünket a Botival, sőt egy aranyos kislány, a Hanna is csatlakozni próbált hozzánk, csak ő még nálam is bizonytalanabb léptekkel bírt, mert még csak épp elmúlt másfél éves. Azért vele is játszottam, pláne, hogy szépen játszott az órámmal és a hat-héttel is. Viszont a Boti állandóan elvette a "tizest" ezért 'kénytelen' voltam kergetni az asztalok között :)) mutatom a könyvemet a BotinakKözben szólt a zene és vacsoráztunk is (én nem túl sokat, de ez érthető is, hisz annyi finom süti volt!), sőt képzeljétek, apa felvitt a kapitányhoz! Hú mennyi műszer és mennyi szám volt előtte! Sajnos semmihez nem nyúlhattam, de nagyon érdekes volt! Estig tulajdonképpen csak játszottunk - futkároztunk - nassoltunk, szóval nagyon klassz esküvő volt, mondhatom! Mire kikötött a hajó, én már eléggé elpilledtem, úgyhogy nem is bántam, hogy megyünk haza és persze a kocsiban azonnal el is aludtam (amúgy is olyan álmosító, esős idő volt egész délután), csak otthon még picit fel kellett ébrednem amíg átöltöztetett anya, de aztán végre bezuhanhattam az ágyikómba...

773.nap

Reggel picit még huncutkodtam apával mielőtt indult dolgozni, aztán ahogy becsukta az ajtót, már hívogattam is anyát, hogy kérek reggelit! Utána játszottunk és elmentünk a Juli nénihez, ahol festettünk vizet és bele halacskákat is! Most voltak ott tanító nénik, akik sokszor megdicsértek, hogy milyen ügyes és okos vagyok :) A végén adtunk ajándékot a Juli néninek, és siettünk az ebédért és beugrottunk az oviba is és útközben találkoztunk a Mamával is. Levittük a Somát is sétálni az ebéd előtt és kaja után átjött a Dédi és az Eti is, de mi mentünk haza aludni. Ébredés után visszamentünk a Mamához, de ott sok munkás bácsi volt, és én majdnem sírtam, mert kicsit megijedtem, olyan hangosak voltak, úgyhogy inkább lementünk játszani és virágokat szedni, meg persze a fűben a hat-héttel játszani. Mikor visszamentünk, lehoztuk csak a Somát, mert vinni kellett doktorhoz, hogy nézzék meg, de mi a Dédivel inkább a játszótéren maradtunk, és anya egész hamar visszaért a Somával, úgyhogy visszasétáltunk a Mamához, ahova pont megjött a Zoli Anna babáért, mi pedig anyával hazajöttünk és itthon labdáztunk, tévéztünk, játszottunk és vacsoráztam (de a rizses hús helyett inkább tejpépet és csokit kértem...), aztán mentünk fürdeni és nem sokkal utána aludni, de nehezen aludtam el, mert apa még mindig nem ért haza (mert ő vacsizni volt a kollégáival)...

772.nap

Ma reggel is jó sokáig aludtunk, és nagyon sokan telefonáltak anyának, aztán lementünka  Dédivel ebédért, azután a Somát is megsétáltattuk és amikor felértünk, megérkezett a Mama, a Kriszti a Botival és Annáva és a Zoli is, aki nagyon szigorúan rámszólt, hogy egyek sokat, még szerencse, hogy már a lekváros derelyénél tartottam egy kis leves után, mert abból még csak-csak ettem is... Utána lefeküdtünk aludni, de nehezen sikerült elaludni, viszont utána jó nagyot aludtunk, uzsonnáztunk túrókrémet és épp a Botival rohangásztunk, amikor apa is átjött, és még játszhattunk azért (és Anna baba nagyon nézte, hogy a hat-héttel eldugós-megkeresős-cicásat játszunk...) mielőtt hazamentünk volna. Otthon pedig a számos puzzle-kkel játszottunk apával, amíg hazaért anya, és a fürdés után ettem babfőzeléket husival és zsemlével (de apa nem akart kecsöpöt adni rá, mert állítólag erre nem kell), és még anyával játszottunk mindenféle tornázósat lefekvés előtt.

771.nap

Reggeli után igyekeztünk a Bori tornára (mert hirtelen eleredt az eső) és sok ismerős barátom ott volt, van akinek már tudom a nevét is és volt pár új kisgyerek is. Ma nagyon érdekes képeket csináltunk és utána rengeteget rohangálhattam a padon és persze ma is volt mackóval a játék. Hazafelé megint szemerkélt az eső és a Mamánál ebédeltünk, én főleg a levest ettem és utána túrórudit , sőt még mézeskalácsot is, amit hagytam délutánra is. Alvás előtt még elmentünk a Mama elé és utána jó nagyot aludtam. Uzsonnára megettem  a kalácsot, aztán hármasban (a Mama, a Soma és én) szokás szerint elsétáltunk anyáék elé, akik már jöttek is épp, és mi hazasétáltunk, a Mama és a Dia pedig vissza a Mamához. Otthon kopogtam apának, aki beengedett minket és ajándékot is kaptam: két új szandált. Anya is kapott egy szép cipőt apától, és mindketten felpróbáltuk az új lábbeliket. Fürdésig játszottunk és utána ettem vacsorára kis husit sok krumplipürével és kecsöppel, utána pedig a számokkal és a labdákkal játszottunk.

770.nap

a Kakas étterem kis kertecskéje Reggel jó sokáig aludtam, úgyhogy reggeli és egy kis játék után már mentünk is ebédért és az utcán épp találkoztunk a Dédivel és a Mamával! Ebéd után lefeküdtem ugyan aludni, de megjött a Boti és akkor már egyáltalán nem volt kedvem aludni, rosszalkodni annál inkább... Ezt viszont anya nem túlzottan támogatta, hanem inkább hazavitt aludni. Nem sokkal később hazaért apa és persze már nem is akartam annyira aludni, hanem kimentem volna játszani. Apa ki is vett és adott uzsonnát, aztán anya elindult tanulni, és én pedig mehettem fürdeni a hat-héttel, ugyanis amikor megjött anya, szép ruhába felöltöztünk és elmentünk a "Kakasba", ami egy szép étterem, ahol már jártam régebben is. Hú, nagyon klassz volt most is a kis tavacska az aranyhalakkal és teknősökkel! Mindenkivel egyfolytában kőrbe-kőrbe mászkáltam - kivéve amikor ettem egy kis husit és krumplit, természetesen kecsöppel. Ja, és a Csaba és a Csilla is ott voltak velünk és persze őket is megsétáltattam... Innen előbb hazavittük a Csilláékat, aztán mi is hazamentünk és anyával még játszottunk kicsit, de aztán már mentem is aludni, mert későre járt...

769.nap

képeket nézegetünk anyávalReggeli után mentünk a Márta néni féle énekre és a Rebekával mi voltunk az elsők és kitekerhettük a szőnyeget, aztán amikor megjöttek a többiek, kőrjátékoztunk és persze vittem a hat-hetet és mások is játszhattak vele. Innen az ebédért mentünk és a Mamánál ebédeltem (persze inkább a lekváros derelyét kértem...) és ott volt a Dédi is. Alvás után jött a Kriszti és Anna baba, aki csak az anyukájánál nem sírt, amúgy pedig egyfolytában... Aztán hogy-hogynem mindenki elment és mi ott maradtunk a Mamával kettesben játszani, de később elmentünk anyáék elé, és együtt hazasétáltunk. Otthon már várt ránk apa és addig kérleltem, amíg visszaadta mind a három hat-hetet! Juhhé! Gyorsan játszottam is velük és fürdeni is vittem a kisebbiket. Előbb még ettem ismét a derelyéből, aztán a kádban olyat játszottunk apával, hogy a Teletábbik merültek a víz alá háromra - mint én az usziban, és ez nagyon tetszett! Lefekvés előtt még játszottunk a Fa Tónival is...