Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

775.nap

Ma jó sokáig aludtam - nem csoda, a tegnapi elég mozgalmas nap után... Délelőtt átmentünk a Klári mamához, ahol rajzoltam és játszottam, de ebédelni nem akartam, egyrészt nemrég reggeliztem, plusz jön az egyik rágófogam is, szóval így nem nagyon tudok rágni (kivéve a tortát, mert az még csak-csak...) Most apa kapott ajándékokat ebéd után és a Julika néni is átjött, és utána ettünk finom tortát jó sok tejszínhabbal. Közben pár mondókát elmondtam, ami mindenkinek nagyon tetszett :) Hazafelé elaludtam a kocsiban, viszont otthon már nem tudtam visszaaludni, úgyhogy mi anyával végül elmentünk vásárolgatni, apa pedig villanyt szerelni a Krisztiékhez, de apa utánunk jött később az europarkba és együtt fejeztük be a bevásárlást, aztán épp hazaértünk, amikor találkoztunk a Krisztivel és a Botival, akik a Somát sétáltatták, úgyhogy mi anyával csatlakoztunk hozzájuk, apa meg felcipelte a cuccokat közben. A séta alatt láttunk egy csomó csigát, akik biztos az eső után bújtak elő sétálni egy kicsit... Otthon rögtön mentem is fürdeni mert irtóra bekakiltam, és a kádban megengedte apa, hogy zuhanyozzak is a pancsi végén, ami nagyon klassz volt. Utána ettem egy kis levest és husit krumplipürével (azt nem kell rágni legalább) és még egy kis torta is lecsúszott. Aztán még játszottam apával lefekvés előtt és még két mesét is mondott apa.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65155045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása