Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

770.nap

a Kakas étterem kis kertecskéje Reggel jó sokáig aludtam, úgyhogy reggeli és egy kis játék után már mentünk is ebédért és az utcán épp találkoztunk a Dédivel és a Mamával! Ebéd után lefeküdtem ugyan aludni, de megjött a Boti és akkor már egyáltalán nem volt kedvem aludni, rosszalkodni annál inkább... Ezt viszont anya nem túlzottan támogatta, hanem inkább hazavitt aludni. Nem sokkal később hazaért apa és persze már nem is akartam annyira aludni, hanem kimentem volna játszani. Apa ki is vett és adott uzsonnát, aztán anya elindult tanulni, és én pedig mehettem fürdeni a hat-héttel, ugyanis amikor megjött anya, szép ruhába felöltöztünk és elmentünk a "Kakasba", ami egy szép étterem, ahol már jártam régebben is. Hú, nagyon klassz volt most is a kis tavacska az aranyhalakkal és teknősökkel! Mindenkivel egyfolytában kőrbe-kőrbe mászkáltam - kivéve amikor ettem egy kis husit és krumplit, természetesen kecsöppel. Ja, és a Csaba és a Csilla is ott voltak velünk és persze őket is megsétáltattam... Innen előbb hazavittük a Csilláékat, aztán mi is hazamentünk és anyával még játszottunk kicsit, de aztán már mentem is aludni, mert későre járt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr585155040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása