754.nap

Dédivel játszunkMiután apa adott reggelit és átöltöztetett, segítettem neki porszívózni, mert vendégeket vártunk, akik nem sokkal később meg is érkeztek: a Dédi, a Mama, a Kriszti, a Zoli, Anna baba és persze a Boti is! És ez még mind semmi, ugyanis kaptunk egy csomó ajándékot! A legklasszabb egy számos kirakós fajáték, de kaptam könyvet, labdát, kis fa kirakósat és még sok mindent... Persze mi a Botival miután gyorsan átnéztük és kipróbáltuk az újdonságokat, fel-le rohangáltunk és rosszalkodtunk, épp csak egy kis tortaevés idejére lassítottunk :) pecázok!Sajnos dél felé mindenki hazaindult, de ebéd után mégse kellett rögtön aludni menni, ugyanis apáékkal elsétáltunk a Wekerlére, ahol nagy ramazurit tartottak és egy csomó mindent kipróbálhattam és megnézhettem: kőrhintáztam anyával, pecáztam ajándékért, kipróbáltam egy akadály pályát és mindenféle fajátékot és megnéztünk ügyesen éneklő és táncoló gyerekeket és még megsimiztem pici kecskéket és barikákat. A színpadnál megkerestük anyát és elindultunk haza. Otthon ettünk husit és rizst (én inkább csak a rizst) és mentem aludni (persze megint bekakiltam és tisztába kellett rakni és csak utána tudtam elaludni...). Amikor felébredtem, már indulni is kellett anyáékért, mert a Csillával táncórán voltak. Miután hazavittük a Csillát, otthon apa adott kőrözöttes kenyeret sajtocskával és nem sokkal később mentem fürdeni. Amíg játszottam, anyáék kidíszítették az egyik falon a csempét halacskákkal és hullámokkal és buborékokkal, amiket kaptam délelőtt. Nagyon érdekes, csak könnyen lejön... Még lefekvés előtt és játék közben ettem egy joghurtot (a számat gondosan beletöröltem az ágyba...) és mentem aludni.

753.nap

Ma szombat volt ugyan, de mégse mentünk usziba, mert ma elmaradt az "edzés". Helyette előbb vásárolni mentünk (szerencsére viszonylag gyors volt anya...), aztán pedig a Klári Mamához, ahol a játék után fincsi ebéd volt : mondjuk a bablevesből a babot nem ettem meg, amin a Nagyi meglepődött, de utána epres gombóc volt... Hazafelé elaludtam a kocsiba és még otthon aludtam egy jó nagyot. Ébredés és uzsonna után lementünk hármasban sétálni és vittük a kis "hat-hetet" és a motort és kicsit motoroztam is, de még nem vagyok túl profi... A Mama háza előtt pedig összefutottunk a Kriszti, Boti, Anna baba trióval és a Mama is lekísérte őket. Sajnos ők épp mentek már haza, úgyhogy mi is lassan hazasétáltunk és otthon mentem is fürdeni, meg a hat-hetet megmosni, mert szöszös lett - ugyanis elejtettem az utcán... Fürdés után bevágtam még egy epres gombócot és megtörölgettem a poharaimat.

752.nap

Ma délelőtt, a reggeli után mentünk a Juli nénihez a játszóházba, és a Juli néni mesélt szép mesét három pillangóról, utána pedig festettünk közösen egy nagy pillangót a földön, és egyedül is az asztalnál szép színes virágokat és pillangókat. Vettünk még pár nadrágot is ott a házban, és mentünk is már a Mamához, és amíg a Mama beszaladt a közértbe, mi megvártuk a Somával. Egy kis ebéd után aludtam egy jót és elmentünk a Diáért az oviba és vele együtt mentünk a játszótérre! Hű, itt nagyon jót homokoztam a hat-héttel és apa is idejött és neki is megmutattam milyen ügyesen játszok és persze irtó homokos lettem, és a poharak is, úgyhogy amikor lejött a Mama a Somával, mi mentünk is fel megmosni a hat-hetet és meg is törölgettük apával, aztán azokkal építettünk tornyokat meg ilyesmi, amíg meg nem éheztem, de apa hiába csinált finomakat, én mindenből csak pár falatot ettem (még a kakaós csigából is!), egyedül a banánturmixot ittam meg az utolsó cseppig (még szép!), aztán lassacskán mentem fürdni és aludni...

751.nap

anya csikiz!Ma délelőtt sokat játszottunk mindhárom "hat-héttel" például olyat, hogy melyikből lehet a legmagasabb tornyot építeni. Kicsit tornáztunk is és amikor lejárt a mosógép, átmentünk a Mamához, csak előbb elhoztuk az ebédet is. Ebéd után a Dédi is átjött, én pedig mentem aludni. Ébredés után jó sokat uzsonnáztam és még picit játszottunk mielőtt anyával hazamentünk volna. Kicsit később apa is hazaért és hozott pár finomságot vacsorára. Én is kaptam pipihusit, amit mártogatni lehetett egy fincsi szószba. Apával is játszottunk toronyépítősdit, aztán mentem fürdeni, de utána már nem kértem vacsit, csak csokitojást, amit ki is sírtam - szó szerint, aztán mentem aludni.

750.nap - Hétötven!

Ma reggeli után rögtön mentünk is a Bori tornára ahol megint megpróbáltam a kismadarakat piszkálni, de anya nem engedte, aztán utána már jobb kisfiú voltam és rendesen tornáztam és kimentünk a kertbe is ahol a padokon sétáltunk ami nagyon klassz volt a fűben! Ja és csináltunk egy katicát is és utána hazafelé a közértben a pénztáros néninek segítettem számolni. Mielőtt felmentünk volna a Mamához, még elmentünk a Krisztiékkel is közértbe, és utána ebédeltünk, és mentünk aludni. Mikor felébredtem, már ott volt a Dédi, aki hozott nekünk sütit és almát is és epret és azt uzsonnáztunk és felvágottas kenyeret. Utána megjött az Ani is és megtanított varázsolni! Csak azt kell mondani, hogy "hókusz - pókusz, csiribí - csirábá" és közben a kezeddel kalimpálni, de ez irtó érdekes volt ám! Amikor pedig anya megérkezett a Diával, mi mentünk is haza és kicsit később apa is hazaért és játszott velem sokat a fürdésig és mikor kijöttem a kádból, anya meglepetést készített a nagyszobába: mivel ma jó kisfiú voltam, megkereste a másik két "hat-hetet" is! Hurrá! Rögtön vittem is őket vacsorázni és jól ettem, mert apa finomat csinált: májgombóc levest (amiből az összes répát kiettem) és sajtos-tejfölös tésztát, amire én szórhattam a sajtot (jó sokat szórtam!). Vacsi után már nem sokat játszhattam, mert későre járt, és menni kellett aludni...

749.nap

Ma viszont jó sokáig aludtam, apa már rég elment dolgozni, mire felkeltünk anyával. Reggeli után játéktelefonosdit játszottunk és zenét hallgattunk aztán átmentünk a Mamához, ahonnan a Krisztivel elmentünk vásárolni az Europarkba és onnan vissza a Mamához enni és ebéd után mentem feküdni. A Boti ébresztett délután és uzsonna után hazamentünk anyával, és otthon épp játszottam a szobában amíg anya vasalt amikor megjött apa is és átvette a stafétát anyától - aki meg elment tanulni. Apával pedig elővetettem a számos kártyát és azzal, meg persze az órával és a hat-héttel játszottunk sokat, aztán rájöttem, hogy éhes vagyok, de apa hiába adott paprikás krumplit, én csak a krumplit és a kenyeret ettem ki, a virslit kiköpködtem megint. Közben anya is megjött és megpróbáltam tőle csokit szerezni, de nem adott...

748.nap

Mivel tegnap a Balcsin voltunk, ezért ma mentünk délelőtt a Nagyihoz, ahol szép új szekrény és asztal volt a nagyszobában (sajnos emiatt az új asztalon nem tologathattam a "hat-hetet", mert összekarcolná, pedig érdekes egy asztal: a közepén barna üveg van és át lehet nézni rajta). Az ebédig játszottam a Nagyival és anyáékkal, aztán a levessel jól is laktam - a Nagyi nagy bánatára, mert nekem csinált sóskafőzeléket de én már nem kértem... Ebéd után megnéztük a tegnapi képeket és már indultunk is haza, mert nemsokára kezdődik a cirkusz! A kocsiban ugyan elaludtam, de otthon már nem volt kedvem aludni, mert izgultam... Közben apa elment a Krisztiért és a Botiért és velük együtt mentünk a cirkuszba, ahol nagyon érdekes volt (csak az elején kicsit ijesztően sötét volt, később meg alig volt levegő). Voltak nénik és bácsik akik mindenféle mutatványokat csináltak és voltak pónilovacskák is és képzeljétek, az egyik tudott számolni is! A lábával annyit koppantott, ahány éves volt! Jé! A szünetben a Boti még lovagolt is az egyiken, én pedig inkább kértem anyát, hogy menjünk haza, mert elfáradtam. Hazasétáltunk tehát és otthon ettem sóskát, aztán még kicsit játszottunk, mielőtt lementünk volna a Mamáékkal sétálni - szokás szerint, csakhogy most jöttek a Krisztiék is, vagyis Anna baba is és persze a Boti is, akivel jókat rohangáltunk. Otthon megint apával játszottunk az új számos kártyával, amit az Ani küldött nekem, aztán lebirkóztam apát az ágyon és az órával is játszottunk és mentem fürdeni és még ettem egy kis levest is.