754.nap

Dédivel játszunkMiután apa adott reggelit és átöltöztetett, segítettem neki porszívózni, mert vendégeket vártunk, akik nem sokkal később meg is érkeztek: a Dédi, a Mama, a Kriszti, a Zoli, Anna baba és persze a Boti is! És ez még mind semmi, ugyanis kaptunk egy csomó ajándékot! A legklasszabb egy számos kirakós fajáték, de kaptam könyvet, labdát, kis fa kirakósat és még sok mindent... Persze mi a Botival miután gyorsan átnéztük és kipróbáltuk az újdonságokat, fel-le rohangáltunk és rosszalkodtunk, épp csak egy kis tortaevés idejére lassítottunk :) pecázok!Sajnos dél felé mindenki hazaindult, de ebéd után mégse kellett rögtön aludni menni, ugyanis apáékkal elsétáltunk a Wekerlére, ahol nagy ramazurit tartottak és egy csomó mindent kipróbálhattam és megnézhettem: kőrhintáztam anyával, pecáztam ajándékért, kipróbáltam egy akadály pályát és mindenféle fajátékot és megnéztünk ügyesen éneklő és táncoló gyerekeket és még megsimiztem pici kecskéket és barikákat. A színpadnál megkerestük anyát és elindultunk haza. Otthon ettünk husit és rizst (én inkább csak a rizst) és mentem aludni (persze megint bekakiltam és tisztába kellett rakni és csak utána tudtam elaludni...). Amikor felébredtem, már indulni is kellett anyáékért, mert a Csillával táncórán voltak. Miután hazavittük a Csillát, otthon apa adott kőrözöttes kenyeret sajtocskával és nem sokkal később mentem fürdeni. Amíg játszottam, anyáék kidíszítették az egyik falon a csempét halacskákkal és hullámokkal és buborékokkal, amiket kaptam délelőtt. Nagyon érdekes, csak könnyen lejön... Még lefekvés előtt és játék közben ettem egy joghurtot (a számat gondosan beletöröltem az ágyba...) és mentem aludni.