Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

750.nap - Hétötven!

Ma reggeli után rögtön mentünk is a Bori tornára ahol megint megpróbáltam a kismadarakat piszkálni, de anya nem engedte, aztán utána már jobb kisfiú voltam és rendesen tornáztam és kimentünk a kertbe is ahol a padokon sétáltunk ami nagyon klassz volt a fűben! Ja és csináltunk egy katicát is és utána hazafelé a közértben a pénztáros néninek segítettem számolni. Mielőtt felmentünk volna a Mamához, még elmentünk a Krisztiékkel is közértbe, és utána ebédeltünk, és mentünk aludni. Mikor felébredtem, már ott volt a Dédi, aki hozott nekünk sütit és almát is és epret és azt uzsonnáztunk és felvágottas kenyeret. Utána megjött az Ani is és megtanított varázsolni! Csak azt kell mondani, hogy "hókusz - pókusz, csiribí - csirábá" és közben a kezeddel kalimpálni, de ez irtó érdekes volt ám! Amikor pedig anya megérkezett a Diával, mi mentünk is haza és kicsit később apa is hazaért és játszott velem sokat a fürdésig és mikor kijöttem a kádból, anya meglepetést készített a nagyszobába: mivel ma jó kisfiú voltam, megkereste a másik két "hat-hetet" is! Hurrá! Rögtön vittem is őket vacsorázni és jól ettem, mert apa finomat csinált: májgombóc levest (amiből az összes répát kiettem) és sajtos-tejfölös tésztát, amire én szórhattam a sajtot (jó sokat szórtam!). Vacsi után már nem sokat játszhattam, mert későre járt, és menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása