747.nap

Címkék: balcsi

Ma korán keltem, mert már nagyon vártam a mai pörgést, ugyanis lementünk a Balcsira! A reggeli után kicsit játszottam még az indulásig, közben apáék készülődtek, rámoltak, pakoltak, és végül csak elindultunk... Lent megvártuk a Csabát és a Csillát, mert ők is jöttek, de ők másik kocsival. Innen kicsit hosszú ideig autókáztunk, de megérte, mert nagyon szép napsütésben várt minket a Balcsi. Először elsétáltunk egy játszótérre, ahol kicsit játszottam a "hat-héttel", majd lesétáltunk a partra, ahol kicsit fújt a szél. Elsétáltunk a hajóállomásra is, de ma nem hajókáztunk, hanem visszasétáltunk egy másik úton ahol sokan mászkáltak és beültünk egy étterembe ebédelni. etetjük a hattyúkatItt ettem szinte mindenki ebédjéből pár falatot és bújócskáztam apával, és megnéztünk sok-sok motorost és régi autót, ami pont ott ment el előttünk az úton. Kaja után volt a legklasszabb rész: előbb hattyúkat etettünk a parton (na jó ez még nem volt a csúcs, mert akkorát pereceltem, hogy még a fejemet is bevertem és púp is nőtt rá...), és kicsit később a strandon lecsücsültünk a fűbe és itt sokat játszhattam a "hat-héttel" a Csabáva és apával olyat, hogy szétdobáltam a poharakat és tornyot építve összeszedtem őket. A Csaba meg állandóan fűszálakat tett rá, hogy le kelljen szednem róla... a nap csúcspontja: szabad végre rohangálni a fűben...Ejj! Sajnos lassacskán indulni kellett már, de még hazafelé menet elmentünk a Botiért, aki épp lent volt a nagypapájáéknál, úgyhogy vele gyütt jöttünk haza és hát mondanom se kell talán, hogy a kocsiban folyamatosan rosszalkodtunk, pedig anya még be is ült közénk... De így legalább hamar eltelt az idő az úton hazafelé. Pestre felérve előbb hazavittük a Botit, aztán mentünk mi is haza és otthon apa csinált finom sajtos-tejfölös tésztát kecsöppel, és utána még megettem egy kinder-tojást is a fürdés előtt. Pancsolás után pedig még mindig nem voltam álmos, úgyhogy játszottunk sétálunk-sétálunk-osat és még megtörölgettem a poharakat amíg anya fürdött.

746.nap

fröcskölök ahogy csak bírok! Ma is voltunk usziban! Kétszer is merültem és rájöttem, hogy ha nem veszek levegőt a víz alatt, akkor tulajdonképpen mókás dolog ez... Ami még ma nagyon ment, az a fröcskölés a lábammal: irtó nagyokat tudok fröcskölni és sokáig! Szóval ma többször is megdicsért a Judit néni is és anya is meg apa is, és amikor kijöttünk, rájöttem, hogy zuhanyozni is nagyon vicces, úgyhogy alig lehetett a zuhany alól kiszedni, csak már a többi néni és baba is akart kijönni és tőlem nem tudtak... Videó!Az usziból nem egyenesen mentünk haza, hanem előbb egy nagy piacra mentünk autóval, ahol kerestünk volna játék fatortát, de olyan nem volt, mint amilyet anya akart sajnos... Hazafelé még beugrottunk közértbe is, de végül csak hazaértünk és végre játszhattam a vödreimmel, mert azt sajnos nem vihettem magammal... Ebédre olyan tésztát kértem, mint amit apa evett, sok-sok sajttal, amit én szórhattam a tetejére, és apa desszert gyanánt mindenkinek adott egy-egy happy-hippót ami igen fincsi, de utána menni kellett aludni. Amikor felébredtem, anya próbált uzsonnát adni, de nem voltam éhes. Játszottunk kicsit, aztán lementünk sétálni (persze vittem magammal a poharaimat, amit végül anya cipelt, mert nekem nehéz lett egy idő után) és közben apa összeszerelte az előszobaszekrényt, de amikor felértünk, mégse passzolt a helyére... Közben anya melegített vacsorát és én ettem pár falatot a tésztafélékből: milánói spagettit, és sajtos-tejfölös tésztát, és a végén magamra sikerült önteni a gyümölcslevet... Vacsi után anyával együtt fürödtem és kicsit rosszalkodtam, mert apával ellentétben anya nem hagyja, hogy a poharakkal úgy játsszak, ahogy én akarok, hanem más játékokkal is próbálkozik, pedig tudhatná, hogy más játéknak ilyenkor esélye sincs...

745.nap

Ma korábban ment apa, de még épp tudtam neki integetni, aztán a reggeli után kifestőztünk anyával pillangót és oroszlánt, és még játszottunk is kicsit a szobában, aztán mentünk a kézműves foglalkozásra, ahol pedig kifestőztünk de olyan nagyon, hogy meg se száradt, amíg ott voltunk, úgyhogy majd jövő héten hozzuk csak el megmutatni. Ja, meg nyomdáztunk is krumplinyomdával és pezsgősdugóval is. Hazafelé séta közben találkoztunk a Mamáékkal is és ma is nála ebédeltünk. A Kriszti és Anna baba is ott voltak és ebéd után mentünk aludni. Amikor felébredtem, ott volt az Eti is és már Anna is kialudta magát, úgyhogy uzsonnáztunk (én fincsi ischlert kaptam) és amikor elment az Eti, anyáék tévézni kezdtek, ami engem untatott, úgyhogy rosszalkodni kezdtem inkább: szétdobáltam papírokat, kiköpdöstem a szőlőt és ilyenek. A további károkat megelőzendő anya inkább hazavitt és otthon befejeztük a kifestő könyvet, amikor végre apa is hazaért és vele is tudtam kicsit játszani "cicásat" a fürdésig. Ja, és apa hozott a "mekiből" vacsorát, amit megettünk (bár  a krumplit megint kiköpdöstem a végén, amiért bünti is volt). Fürdés és fogmosás után pedig kértem apát, hogy had menjek aludni, mert álmos vagyok. Apa még elmondta az ágyamnál a három kiscicás mesét, én megittam majdnem az egész kulacs vizemet még elalvás előtt...

744.nap

Reggeli után felpróbáltuk az úszógatyáimat és gyakorlásképp kaptam egy alsógatyát is ami érdekes ruhadarab, aztán mondtam anyának, hogy menjünk át a Kati mamához, és vittem magammal az órámat is játszani. Elmentünk az ebédért is épp csak felértünk a Mamához, amikor jött a Kriszti és Anna baba. Ebéd után pedig aludtam egy hatalmas nagyot. Ébredés után épp a banánnál tartottam az uzsonnámmal amikor megérkezett apa. A Mama még adott egy kis joghurtot és egy túró-rudit, közben Anna is uzsonnázott cumisüvegből, aztán a Krisztivel elmentek és mi is indultunk apával haza. Otthon folytattam a játékot az órával és mivel jó kisfiú voltam, apa odaadta a "hat-hétet" (a poharakat) is játszani. Hurrá!!! Kicsit később anya is megérkezett, de aztán már ment is tovább tanulni. Közben apával játszottam a "hat-héttel" és az órával, és amikor megjött anya, mentem fürdeni és hajat mosni, aztán pedig vacsoráztam fincsi paradicsomlevest és egy fél kiflit vajas-sajtosan és ittam fincsi kakaót is.

743.nap

Ma reggeli után mentünk a Bori tornára és volt ott sok-sok baba, és játék és sokat mentünk föl-le a padon és már nagyon gyors vagyok ám! Aztán csináltunk egy pillangót is anyagokból és hazafelé bementünk közértbe és vettünk pár apróságot és mentünk a Mamához, és ott volt a Boti is és épp vitték doktor nénihez az Anna babát és a Dédi is átjött, aztán anya elment ebédért és kaja után lementünk a Botival a játszótérre és levihettem a poharaimat is és építettünk homokvárat is és egyszercsak visszaértek a Krisztiék is Annával és mentünk aludni és igen jót aludtunk... Ébredés után ettünk finom lángost uzsonnára és a Dia is már ott volt, de a Boti rossz volt és büntiből be kellett álnia a sarokba kicsit. Estefelé pedig lementünk a Mamával, a Diával és a Somával sétálni és mi anyával hazamentünk, mert már várt minket apa otthon. Mondtam neki, hogy éhes vagyok és melegített nekem husit rizzsel és zöldségekkel, de pár falat után megint kiköpködtem, ezért apa eldugta a poharakat! Ajajaj! Ennek a fele se tréfa... Kénytelen voltam ma  a többi játékommal fürdeni... Pancsi után apa sütött nekem tojást és végignézhettem, hogy hogyan készül a rántotta. Nagyon érdekes ám amúgy! Amíg pedig anyával vacsoráztunk, apa még irtó fincsi banánturmixot is csinált, amiből repetáztam is! Lefekvés előtt még könyveket nézegettünk anyával.

742.nap

Reggeli után kirándulósat játszottunk anyával: a hátizsákba raktunk elemózsiát és a szobában kirándultunk és még fényképeztünk harkályt is játékból és ugrálunk, mint a verebek és utána lementünk sétálni és az utcán összefutottunk a Dédivel és elmentünk az ebédért és felmentünk a Kati mamához és megebédeltünk és később épp aludtam amikor megjöttek a Botiék, de amikor felébredtem, a Boti és Anna még aludtak, én meg unatkoztam , úgyhogy hazamentünk... és otthon épp uzsonnáztunk anyával, amikor betoppant apa. Legalább játszik velem cicásat, gondoltam és így is lett, bár közben mást is csinált, például adott a halacskáknak friss vizet (biztos szomjasak voltak), és ilyenek. Aztán fürdés előtt vacsoráztunk anyával és apa csinált nekem tojásrántottát virslivel, de az utolsó falatokat megint kiköpdöstem, amiért apa megharagudott (állítólag ezt nem szabad) és eldugta a "hat-hetet" (a poharakat) és csak akkor adta vissza amikor megígértem, hogy nem fogom kiköpdösni az ételt... Fürdés után anyával épp egy új számos könyvet nézegettünk amikor állatira bekakiltam... de még kicsit azért játszhattam a poharakkal lefekvés előtt.

741.nap

Ma reggel kicsit lustálkodtunk még miután apa elment és reggeli után gyurmából és cukrokból és bogyókból csináltunk tortákat! Aztán azt játszottuk, hogy Misi babámnak szülinapja van és megvendégeli a többi babát. Anya felvágta a tortáját és még zene is szólt neki! Nagyon klassz volt. Amikor lementünk sétálni, akkor épp összefutottunk a Krisztivel, Anna babával és a Mamával és a Somával. Mi elmentünk az ebédért, a Krisztiék pedig tovább mentek az Annát megmutatni doktor néninek. Épp ebédeltem, amikor visszaértek és én mentem aludni. Ébredés után uzsonnáztam és játszottunk sokat (bár most Annával foglalkozott mindenki) és kaptam megint gyümölcstortát is és vártuk a Botit, de csak nem jött, hanem már későre járt, úgyhogy haza kellett menni. Otthon már apa várt ránk és lezuhanyozta a poharakat, mert útközben elejtettem bele a sárba... Utána még meg is törölgette nekem apa és játszottunk kicsit cicásat, a fürdésig, ahol megint bevizeztem a poharakat apa nagy-nagy örömére (ugyanis megint törölgethette az egészet). A kádban a poharakra rajzolt figurák közül megmutattam apának ki-kicsoda: az űrhajós a Kati mama, a versenyző a Klári mama, a kalóz anya és a hajóskapitány apa, én pedig a királyfi vagyok :) Vacsorára levest ettem és kértem bele sok husit a répák mellé és még játszottunk kicsit a lefekvésig.