Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

743.nap

Ma reggeli után mentünk a Bori tornára és volt ott sok-sok baba, és játék és sokat mentünk föl-le a padon és már nagyon gyors vagyok ám! Aztán csináltunk egy pillangót is anyagokból és hazafelé bementünk közértbe és vettünk pár apróságot és mentünk a Mamához, és ott volt a Boti is és épp vitték doktor nénihez az Anna babát és a Dédi is átjött, aztán anya elment ebédért és kaja után lementünk a Botival a játszótérre és levihettem a poharaimat is és építettünk homokvárat is és egyszercsak visszaértek a Krisztiék is Annával és mentünk aludni és igen jót aludtunk... Ébredés után ettünk finom lángost uzsonnára és a Dia is már ott volt, de a Boti rossz volt és büntiből be kellett álnia a sarokba kicsit. Estefelé pedig lementünk a Mamával, a Diával és a Somával sétálni és mi anyával hazamentünk, mert már várt minket apa otthon. Mondtam neki, hogy éhes vagyok és melegített nekem husit rizzsel és zöldségekkel, de pár falat után megint kiköpködtem, ezért apa eldugta a poharakat! Ajajaj! Ennek a fele se tréfa... Kénytelen voltam ma  a többi játékommal fürdeni... Pancsi után apa sütött nekem tojást és végignézhettem, hogy hogyan készül a rántotta. Nagyon érdekes ám amúgy! Amíg pedig anyával vacsoráztunk, apa még irtó fincsi banánturmixot is csinált, amiből repetáztam is! Lefekvés előtt még könyveket nézegettünk anyával.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr175155011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása