Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

741.nap

Ma reggel kicsit lustálkodtunk még miután apa elment és reggeli után gyurmából és cukrokból és bogyókból csináltunk tortákat! Aztán azt játszottuk, hogy Misi babámnak szülinapja van és megvendégeli a többi babát. Anya felvágta a tortáját és még zene is szólt neki! Nagyon klassz volt. Amikor lementünk sétálni, akkor épp összefutottunk a Krisztivel, Anna babával és a Mamával és a Somával. Mi elmentünk az ebédért, a Krisztiék pedig tovább mentek az Annát megmutatni doktor néninek. Épp ebédeltem, amikor visszaértek és én mentem aludni. Ébredés után uzsonnáztam és játszottunk sokat (bár most Annával foglalkozott mindenki) és kaptam megint gyümölcstortát is és vártuk a Botit, de csak nem jött, hanem már későre járt, úgyhogy haza kellett menni. Otthon már apa várt ránk és lezuhanyozta a poharakat, mert útközben elejtettem bele a sárba... Utána még meg is törölgette nekem apa és játszottunk kicsit cicásat, a fürdésig, ahol megint bevizeztem a poharakat apa nagy-nagy örömére (ugyanis megint törölgethette az egészet). A kádban a poharakra rajzolt figurák közül megmutattam apának ki-kicsoda: az űrhajós a Kati mama, a versenyző a Klári mama, a kalóz anya és a hajóskapitány apa, én pedig a királyfi vagyok :) Vacsorára levest ettem és kértem bele sok husit a répák mellé és még játszottunk kicsit a lefekvésig.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr125155009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása