Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

928.nap

Délelőtt sokat játszottam és persze sokat rosszalkodtam is, például amíg apa átment az etihez falat fúrni vagy mi, addig az összes hat-hetet, kártyát, gyöngyöt és zöldséget-gyümölcsöt szana-szét dobáltam az előszobában és a szobámban, úgyhogy amikor apa nem sokkal később hazaért, azt hitte, hogy földrengés volt (ezt mondta legalábbis). Gyorsan összerámoltunk és már indultunk is újpestre a Klári mamához, ahol egy is játék után finom ebédet ettünk és a Mamával annyira belemelegedtem a játékba, hogy észre se vettem, amikor anyáék elmentek vásárolni, csak amikor nemsokára visszajöttek, akkor mentem az előszobába csodálkozva, hogy megjöttek, amikor nem is tudtam, hogy elmentek... Utána a Mama levágta anya lábán a körmöket és anya nem sírt, mint én, hanem még tetszett is neki (nahát!), és addig apával játszottunk.
Hazafelé menet alaludtam az autóban, de otthon már nem tudtam visszaaludni, úgyhogy némi szenvedés után apa megsajnált és kivett, de elég nyűgös és vadulós voltam estig, úgyhogy sajnos apa elrakta az összes hat-hetet, amikor földhöz vágtam a legnagyobbat és jó hangos volt... szerencsére a fürdésig sikerült kisírnom, hogy visszaadja legalább a nagyot és a Mama-félét (mert azt elhoztuk tőle kölcsönbe egy hétre). Pancsolás után (ami rövíd volt, mert félelmetes vérengző nagy szöszök úsztak a vízben!), ettem pár falatot vacsorára, és mivel nagyon álmos voltam, apa megunta a rosszalkodásomat, úgyhogy mentem aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr465155201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása