Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

879.nap

Szombat van, tehát mentünk délelőtt usziba, és persze ma sem akaródzott merülni, de a gyakorlatokat megcsináltam, hogy legyen játék is a végén a labdákkal :) Viszont utána nem együtt mentünk haza, hanem elvittük anyát fodrászhoz és apával mentem haza. Sebaj, vele is lehet jókat játszani :) Ebédet később a Mama hozott nekünk, lementünk a lépcsőházba elé, aztán nemsokára anya is megjött és együtt megebédeltünk. Ma ettem levest is és pörköltet is, viszont utána semmi kedvem nem volt aludni... Helyette dumáltam és randalíroztam az ágyamban, hiába fenyegetett anya "cumielvétellel"... Aztán nagysokára apa megszánt és kivett, mert rájött (végre), hogy itt ma délutáni szieszta nem lesz a részemről! Uzsonnára ettem egy kis kenyeret és macisajtot, és hármasban lementünk sétálni és persze én motorral jöhettem. Kerestünk pár szép kavicsot is és amikor hazaértünk, megmoshattam a lavórban a sok-sok kavicsot, amit eddig felvittünk, plusz a mai szerzeményeket. Természetesen csurom víz lettem közben, úgyhogy átöltöztetett anya, és ismét apát vettem elő játszópajtásnak egészen estig, amikoris átjöttek a Csilláék. Még délután kértem apát is és anyát is, hogy a "macifejes" hat-hétre rajzolják vissza a lekopott állatokat (a számokat anya nemrég visszarajzolta már), de állítólag ők nem olyan ügyesek, mint a Csilla, úgyhogy amikor láttam, hogy úgyis csak unatkozna, akkor megkértem, hogy rajzolja rá az állatokat, amikre emlékeztem és képzeljétek, nagyon szépen vissza tudta filctollal rajzolni az összeset! Hű de klassz! Közben apa főzött virslit, mert azt kértem vacsorára és ma a Csaba is velünk vacsorázott: mindenki megevett egy pár virslit, és én még egy kindertojást is kaptam utána! A belsejét - mivel a Csilla és anya közben elmentek diszkóba vagy hova - pedig a Csaba rakta össze, mert jó bonyolult autó volt benne. Sajnos a fürdés után már nem nagyon maradhattam fenn, mert a délutáni alvás-elmaradás miatt ásítoztam és ez apa szerint egyet jelent azzal, hogy menni kell aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485155150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása