Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

853.nap

a lopott keksz társaságábanReggel jó sokáig aludtunk. Reggeli után lementünk a játszótérre és ebédidőig lent is maradtunk játszani, és a Mamánál ebédeltünk, aztán mentem is aludni. Mikor felébredtem, már a Noémi is ott volt a Mamánál, és irtó fincsi pudingot uzsonnáztunk, aztán a Noémivel együtt lementünk vissza a játszótérre. Eleinte szépen játszottam, de ahogy egyre több és több gyerek jött én is inkább csak rosszalkodni akartam... Később épp lehozott a Mama melegebb ruhákat és átöltöztünk, amikor apa is lejött a játszótérre, én pedig felfedeztem egy zacskó kakaós kekszet a az új számos mágnestáblaDominikáék babakocsijában és pár szemet kilopkodtam szép apránként :) Persze apáék a sokadik keksz után megpróbáltak leállítani, de valahogy mindig sikerült csennem még egy-egy darabot... Persze mást is rosszalkodtam (rászórtam lapáttal homokot a Dominikára és a Grétit is túl vadul öleltem meg), úgyhogy amikor felmentünk, apa odaadta ugyan a számos mágneses táblát, de épp csak megnézhettem, már el is lett rakva, amíg jobb nem leszek...Fürdés után elvileg vacsora jött, de nem voltam éhes, és csak úgy ettem pár falatot, hogy közben a Bujj-bujj zöld ágat nézhettem a tévében, de már irtó nyűgös voltam, amit anyáék nem toleráltak kellőképpen, hanem mennem kellett aludni... Még ilyet!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745155124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása