Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

781.nap

zuhany!!! Ma - szombat lévén - mentünk usziba. Apával mentem pancsolni és az elején egész jó volt a fröcskölés és pancsolás, csak a merülés ne lenne... Mondjuk azt is "megúsztam" a játékig, de elrontotta a jó kedvemet... A játéknál pedig egy kis labdázás után inkább zuhanyozni mentem és persze sokáig el lettem volna, csak állandóan útban voltam. Innen a Klári mama felé indultunk, csak előbb beugrottunk anyának cipőt nézni, de az olyan unalmas, volt, hogy elkezdtem rendetlenkedni (apa szerint legalábbis, pedig csak ledobáltam a cipős dobozokat a polcról a földre...), ezért inkább az autóban vártuk meg anyát. A Mamánál aztán rajzoltam az ebédig, ami finom volt ugyan, de mindenből csak pár kanállal ettem, kivéve a sütit :) Most nem aludtam el a hazafelé úton és otthon is csak akkor, amikor anya feltette a kérdést: alvás lesz cumival, vagy elvegye inkább? Na jó, ha ilyen feltételek vannak, akkor alszom egy keveset - gondoltam és el is nyomott az álom. Amikor felébredtem, csak apa volt itthon, mert anya elment vásárolni közben, mi pedig elmentünk érte, és otthon segítettem kirámolni (persze, mert anyával vetettem egy csokitojást!), aztán ettem egy sütit és lementünk sétálni a Mamáékkal. Hazaérve anyával kipróbáltuk az új nagyon szuper zsírkréta-tollakat és rajzoltunk kicsit a fürdésig, aztán ettem pár falat pörköltet, de sajnos ahhoz keveset, hogy a csokitojást is odaadja apa :( Így aztán inkább mentem is aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr245155051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása