Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

733.nap

Ma kicsit tovább aludtunk, mint szoktunk - persze mert tegnap sokáig játszottunk este. Egy kicsit játszottunk még anyával, aztán átmentünk a Mamához és anyáék elmentek a Krisztiéknek segíteni a költözésben és nagyon sokáig nem is jöttek vissza... Közben én a Botival azért egész jól eljátszogattam, és a játszótérre is lementünk délelőtt és kisírtam, hogy a Mama hozza le a poharaimat homokozni és ott volt velünk a Dédi is. Ebédre visszamentünk és én főleg a krumplit ettem - a Boti főleg a husit, úgyhogy jól kiegészítettük egymást. Ebéd után pedig mentünk aludni, és amikor felkeltünk, átjött anya, de csak egy kicsit maradt, aztán uzsonna után még kicsit játszottunk, de jött az Ani és elvitte számítógépezni a Botit hozzájuk és én még kicsit ott maradtam a Mamával és Anna babával, amíg át nem jött értem apa. Együtt hazasétáltunk és játszottunk az új játékaimmal, amíg megint öltöztünk és most meg anyáért és a Csilláért mentünk ahhoz a házhoz, ahol a sok kis fa van és meg is számoltam őket. Hazavittük a Csillát és otthon játszottunk a fürdésig és utána az asztalnál is amíg apa főzte a tojásokat a vacsorához, a kukacos-összarakós játékkal, amit el is neveztem "Fa Tóninak", ami nagyon tetszett apáéknak. A vacsora után ehettem a tortámból is (még szép!) és kaptam inni kakaót, aminek azonnal megtanultam a nevét (még szép!) és még kicsit a szobában is játszottam anyával, amíg apa beírta ezeket a sorokat a naplómba.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr645155001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása