Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

713.nap

anya bábozik  nekemMa voltunk reggeli után éneken. Eleinte nagyon kevesen voltunk, biztos, mert rengeteg autó volt az utakon és mégse mentek, csak álldogáltak és az eső is esett. Sebaj, azért mások is megjöttek szép lassan és így én voltam egyedül fiú, csupa lánnyal voltam ma körülvéve ;) Innen, a sok játék és éneklés után a Mamához mentünk, és anya leszaladt az ebédért és ebédeltünk, és megérkezett a Kriszti és Anna baba (aki kicsit beteg) és a Boti, és mi - gyerkőcök, mentünk aludni (de persze többször is ránk kellett szólni, mert alvás helyett rosszalkodtunk). Ébredés után a Botival együtt meguzsonnáztunk, és jöttek a Krisztiék és elmentek, mi pedig elmentünk a Diáért és elkísértük a Mamát és a Diát a villamoshoz, és ők mentek edzésre, mi pedig haza. Otthon már apa várt ránk és előbb a karikával játszottunk, de aztán anya visszaadta a kedvencemet, a poharakat (hurrrrááááá!) és innentől ki se lehetett venni szinte a kezemből: mindenfélét játszottunk, építettünk várat, eldugdostuk és megkerestük, a fürdéshez is bevittem és a vacsora után megtörölgethettem és még a lefekvésig játszhattam velük...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825154981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása