Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

687.nap

Reggel amint apa kilépett az ajtón, már szólítgattam is anyát, aki adott reggelit, ami után  átmentünk a Mamához és anya már ment is tovább kozmetikus nénihez. Mire visszaért, irtó nagy kupit csináltam és a Mama mérges is lett, mert ilyen rendetlenségre jöttek át a Tímeáék. Ebéd után rendetlenkedtem: ami csak eszembe jutott, azt beleraktam a Soma táljába és vizébe, úgyhogy el lettem zavarva aludni... Amikor felkeltem, már a Boti is ott volt és ő is ébredezett velem együtt. Uzsonna után együtt néztünk sok Thomas vonatosat (én közben persze rosszalkodtam, úgyhogy mentem büntibe a kiságyba...). Később jött a Zoli a Botiért, de sajnos apa nem jött értem, és a Mama pedig elment a Diával edzésre, mi pedig anyával játszottunk még kicsit. Később pedig átjött (végre) apa is és picit játszott velem (egyedül kiraktam pár puzzle-t!) és amikor megjött a Mama és a Dia, akkor mindannyian lementünk sétálni és sikerült kimenekülnöm a babakocsiból és sétálhattam, csak apa és a Dia kezét kellett fognom. Amikor elfáradtam, inkább mégis beültem a babakocsiba és így mentünk haza. Otthon már mentem is rögtön fürdeni és hajat mosni, utána pedig ettem egy nagy adag zöldborsós tokányt (még repetáztam is!) meg egy kis zizit kaptam amiért ilyen ügyes voltam. Este még rosszalkodtam lefekvés előtt (például levettem a zoknimat és bedobtam a mosogatóba amikor apa mosogatott...).

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr635154955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása