Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

682.nap

Ma is kicsit nehezen indult a nap, de már nem vagyok annyira taknyos (hát azért ahhoz eléggé, hogy reggeli után anya kicsit megkínozzon az orrszívó-porszívóval...) Délelőtt még sokat játszottunk, és még nagyon érdekeset gyurmáztunk is: nemcsak gyurmával lehetett művészkedni, hanem a kilapított gyurmákba bele lehetett szurkálni száraz virágokat és nagyon szép lett így! Utána lementünk sétálni és bementünk az oviba, ahol találkoztunk a Csilla nénivel is és sok-sok gyerek volt ott. Utána pedig a dombnál sétálhattam és egy bácsi megengedte, hogy rááljak a kocsijára amin tologatott valami dobozokat és segíthettem tolni és kicsit beszélgettünk is, aztán felmentünk a Mamához és ott ebédeltünk. Az Anna babáék is ott voltak és mindketten jót aludtunk ebéd után. Egy kis uzsonna után (ami főleg csokiból állt...) mindenki öltözött (Annáék is) és hazament. Amikor hazaértünk, apa már várt ránk és megmutattam neki milyen szépet gyurmáztunk anyával, sőt! miután kicsit a poharakkal játszottunk, még ismét gyurmázhattam, mert apa megengedte, sőt, gyurmázott is velem. Játék után előbb fürdeni mentem, utána apa adott vacsorát és még játszott velem lefekvésig (de a szokásos spriccelés-kiszívás-spriccelés sajnos nem maradt el...)

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr305154950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása