Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

633.nap

gyurmázunk, juhhééé! Ma reggeli után megnéztük a gyümölcsöket és zöldségeket a könyvemben, aztán elmentünk a piacra. Sajnos elég rosszkedvű idő volt, de azért az jó volt, hogy vettünk egy csomó gyümölcsöt és zöldséget: banánt, káposztát, karalábét, kivit, uborkát, és káposztát. Közben el kezdett cseperegni az eső, úgyhogy elmentünk gyorsan a Mamához, aki közben elvitte a Somát megint doktorhoz, de ő is jött nemsokára. Közben anyával mindenfélével játszottunk: zöldségeset, autópályásat, memória kártyásat, aztán megjött a Mama és vele is játszottam az ebédig (megettem két tányér tojáslevest de semmi mást) és mentem aludni. Ébredés és uzsonna után (vajas mézes kenyeret ami fincsi volt) hazamentünk és itthon énekelt nekem anya aztán anya elkezdett tornázni de szerencsére megjött apa, úgyhogy őt rá tudtam venni, hogy gyurmázzon velem... Jó sokat gyurmáztunk, egész a fürdésig, és pancsolás után ettem egy tányér paradicsomos húsgombócot és jutalomképp sós sütit is kaptam, aztán lefekvés előtt még játszottam apával és be is kakiltam, úgyhogy apa gyorsan adott rám tiszta pelust és már mentem is aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr245154901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása