Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

631.nap

Ma épp ébredeztem, amikor apa indult dolgozni, ami azért volt szerencse, mert a cumim beesett a hálózsákomba és még apával ki tudtam szedetni, különben bajban lettem volna! Később anya is felkelt, és reggeli után olyat játszottunk anyával, hogy az állatok utazgattak és elmentek látogatóba a dínóhoz meg ilyenek. Utána lementünk sétálni, meg az ebédért és az oviba, és a Boti és a Kriszti elénk jöttek és a Boti motorozott is, mert már egyáltalán nincs hó, aztán mentünk fel a Mamához ebédelni. Kaja után aludni mentünk és ébredés meg uzsonna után anya elvitt fogorvos nénihez ismerkedni, de nekem egyáltalán nem volt kedvem ismerkedni, mert azt hittem megint szurit kapok. Szerencsére szuri nem volt, sőt egy kengurus kártyát is kaptam a doktor nénitől. Hazafelé beugrottunk pár boltba és otthon tornáztunk kicsit anyával, aztán jött apa és vele játszottam, mert anya telefonálgatott. Utána vacsoráztunk és még kicsit apával is játszottunk az állatokkal, akik teherautóval kocsikáztak fel-s-alá, és még egy várat is építettünk nekik és a bátrabbak felmentek a magas toronyba is, de a boci félt, úgyhogy ő nem... Ja és megtanultam, hogy a boci azt mondja "bú", a bárány pedig, hogy "be-be-be". Mivel már igencsak későre járt, én mentem fürdeni, és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr515154899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása