537.nap

tízórai gyümölcsadag Reggel anya épp megjött a vásárlásból, amikor már kezdtem unni az ágyban henyélést, úgyhogy kivetettem magam, és aztán apa adott reggelit.Délelőtt anyával tornáztunk, mert apa elment valami fotós gyülekezőre vagy börzére vagy mire. Szerencsére hamar hazajött és így indulhattunk újpestre a Nagyihoz, aki ma is az ablakban integetett amikor odaértünk. A nagyinál aztán szétrámoltam (természetesen) az összes játékot a nagyszobában és nagyon jót labdáztam a nagyival a hosszú előszobában. Viszont ma felfedeztem, hogy az "ördögfej" a fürdő mellett tulajdonképpen félelmetes dolog,ezért inkább ki se mentem eleinte az előszobába, aztán amikor láttam, hogy nem támad, sőt meg se moccan, akkor kimerészkedtem (de azért oda-oda sandítottam, mert mit lehet tudni!). Ebédre mindenből ettem: levesből is és rántott husiból is (sok uborkával és a borsót kiszemezgetve a rizs közül persze...). Ebéd után átjött a Julika néni is és vele is játszottam, meg mászkáltam, és neki (is) megmutattam, hogy hol a kuka - hátha nem uzsitudja... Hazafelé menet elaludtam a kocsiban, de a liftben felébredtem, mert egy hangos bácsival mentünk fel, de aztán az ágyikómban vissza tudtam aludni. Ébredés után apa megint finomat adott uzsonnára: ezúttal diós-mandulás csigát és nagyi-féle diós bejglit, utána pedig anyával lementünk sétálni és lent csatlakozott hozzánk a Mama és a Soma. Láttunk sok repülőt (és sok kukát)! Otthon pedig a hiradó alatt alaposan bekakiltam, állítólag barna "illatfelhőt" húztam magam mögött, mint a repülők... Így aztán a fürdés előrébb lett hozva és utána vacsoráztam, de a végén sajnos apát kiakasztottam amikor a partedlire "összegyűjtött" két marék rizst egy mozdulattal magam mellé, a tiszta és mosnivaló ruhák meg szennyestartók és üdítősüvegek közé hajítottam... Apa be is rakott azonnal az ágyamba és hosszasan morgott a konyhában amíg a rizsszemeket szedegette négykézláb... Pedig ennyi ügyességi játék csak nem árt meg neki, nem igaz? Utána anya kivett és még játszhattam a nagyszobában és apa is megenyhült mire mentem aludni...

536.nap

pár labdát összeszedtünk... Reggel apa itthon volt, tehát ő adott finom reggelit és egy picit még játszottunk, mielőtt indultunk volna az usziba. Hű de jó! Végre nem vagyok taknyos és pancsolhatok a többiekkel! Ma elég sokan voltunk és az átöltözés sem volt egyszerű, de utána nagyon jót pancsoltunk anyával. Odafelé és hazafelé is minden kukánál szóltam anyáéknak, hogy "kuka!" - hátha ők nem vennék észre amúgy... Otthon apa főzött (én meg ott lábatlankodtam a konyhában) finom sajtos tortellínit, amit utána még plusz megszórt sajttal és rakott rá tejfölt és kecsöpöt, ami így tényleg nagyon jó ízű lett... Ezután a fincsi ebéd után (és a délelőtti sok mozgás után) egy jóóó nagyot aludtam. Ébredés után apával elmentünk a nagy áruházba anyáért, és körül is néztünk kicsit: megnéztünk egy helyet például, ahol ruhákat tisztítanak és buborékok is voltak! Otthon kakaós csiga volt az uzsonna. Hű de fincsi! kérsz kakaós csigát? finom!Majdnem egy egészet megettem, utána pedig apával játszottam a sétáig, amikor is anyával lementünk és lent pedig már a Mama és a Soma várt ránk. A híradónál én is felmásztam az ágyra és beültem apa és anya közé, de így se volt valami hű de érdekes amit a tévében mutattak, inkább játszottam tehát. Este még apa csinált nekem vacsorát: finom sajtos-sonkás-vajas kenyeret és utána szőlőt és almát ehettem. Kaja után pedig már mentem is fürdeni és aludni...

535.nap

nagyon nagyot tudok ám dobni már! Reggel épp indult apa amikor felébredtem. Hozott nekem friss vizecskét, mert mutattam neki, hogy üres a kulacsom... Reggeli után játszottam amíg anya tornázott és utána négykézláb rohangásztunk, állatokat utánoztunk és könyveket néztünk (az egyiket kicsit össze is gyűrtem véletlenül... ajaj!). Amikor lementünk a Mama elé, ő már lent volt a Somával, így velük együtt mentünk az ebédért és megnéztük a kerítésnél a bölcsiseket. Ebédre most csak levest ettem (és persze azért a süti még lecsúszott...) és mentem is alukálni. Amikor felébredtem (ma nem aludtam túl sokat), átmentünk a szomszéd nénihez és hamar vissza is mentünk és mindenfélét uzsonnáztam össze-vissza... délután pedig sokat játszottunk és tévéztünk anyával és ma előbb mentünk le sétálni, mert nagyon be volt borulva és esőben nem olyan klassz a séta... Otthon apával is játszottunk négykézláb kutyusosat és könyveket is néztünk (megint elrontottam egy könyvet... ajaj!) és nagyon jót labdáztunk és kicsit vacsoráztam is (de a lencse így főzeléknek korántsem olyan jó, mint játéknak...), persze a krémes és a keksz valahogy jobban ízlett... Este pedig együtt fürödtem anyával, és ráállhattam a mérlegre: 11.0-át mutatott... a masszázs után pedig apa már vitt is aludni...

534.nap

Reggeli után ma amíg anya bringázott, fújt nekem buborékot. Egy kis könyvnézés és torna után a nagy piros csőben bújócskáztunk anyával. Ebédért a Mamával együtt mentünk és nagyon sokan voltak, úgyhogy a Mama tologatott, amíg anyára (és az ebédre) vártunk... Sajnos a Botiék nem jöttek ma át, úgyhogy egyedül ebédeltem és aludtam a Mamánál. Uzsonnára jó sokat ettem: párizsit meg sajtot kenyérkével és egy joghurtot is, aminek a maradékát kinyalta a Soma. Ja, és ami a lényeg: a kis asztalnál ehettem és nagyon ügyes voltam, mert nem csináltam (nagy) koszt... Egy kis tévézés után megjött anya is, én pedig beültem a Nagy Maci ölébe és onnan játék-telefonáltam. Este lementünk persze sétálni. Otthon ma lejött értünk apa és vele mentünk haza, otthon pedig egész lefekvésig vele játszottam: bújócskáztunk, buborékoztunk, könyveket néztünk meg ilyenek. Persze vacsiztam is, és ma kivételesen szépen ettem itthon is :) A maszázs után nagyon vicces volt, hogy apa és anya utánozták, ahogy zenére táncoltam és bohóckodtam :))

533.nap

hogy is van? ide a rizs, oda a lencse, vagy fordítva ? Reggel szokás szerint anyával reggeliztem, és utána nagyon érdekes új játékot játszottunk: rizsszemeket és lencsét válogattunk. Nagyon aprók ám a rizsszemek! Ma tornán voltunk, és csak kevés régi ismerősöm volt, és sok új gyerek. Én pedig egy szivacsnyomdával egy nagyon szép falevelet festettem! Anya pedig ragasztott még rá egy hernyót és egy katicát. Így még szebb lett a falevelem. Hazafelé a Dédivel is találkoztunk és együtt elmentünk ebédért és ebéd közben még a Mama is hazaért. Én mentem sziesztázni, anyáék meg tovább játszottak a papírokkal... Uzsonnára érdekes volt: zsíros kenyér csirkemájjal. Egész fincsi. Délután pedig a Mamával játszottam, mert anya elment a Diáért, én pedig közben véletlenül lefejeltem a Mamát, aki mondta is, hogy aúú. Pedig nekem nem is fájt... A Mama vitt le este sétálni és lent találkoztunk a Diával és anyával, aztán anya még lehozta a Somát is és így sétáltunk kicsit még. Otthon persze apa már várt ránk és vele is nagyon jó játszottunk: fogócskát, meg a rizses-lencséset, és persze vacsit is apa adott: finom túróstésztát jó sok túróval és tejföllel :) Este a fürdés és a masszázs után anya levágta a körmömet a lábamon, de most nem tiltakoztam, mert közben apa szórakoztatott...

532.nap

vacsizok Reggel, ébredés és reggeli után (ma nyugis nap volt, nem mentünk sehova...) játszottunk és könyveket olvastunk, meg buborékot fújt nekem anya, és tévéztünk is a tízóraiig. Utána elmentünk ebédért és kidobtuk a szelektívbe a szemetet és levittük sétálni a Somát, és elmentünk vele a Mama elé a villamosmegállóba. Ebéd után átjött a Dédi is a Mamához és én alaposan szétpakoltam a játékokat, aztán mint aki jól végezte dolgát, mentem aludni :) Illetve kicsit bekakiltam, úgyhogy előbb még anya tisztába rakott és csak utána tudtam elaludni (érthető, ugye). Ébredés és uzsonna után (vajkrémes zsemle, túrórudi és joghurt volt) persze játszottunk anyával és jó kis rumli lett már megint a szobában... Az esti séta után hazamentünk és apa már várt ránk, és vele játszottam és könyveket néztem, amíg anya takarított és fürdött. Egy adag fincsi pörkölt és alma volt a vacsi és persze megint harctérré változtattam a konyhát.

531.nap

buborékok! Délelőtt voltunk a ringatón: ma sok barátom ott volt, mégis inkább anyával játszottam, mert kicsit már túl sokan is voltunk... Pedig még buborékot is fújt nekünk a Márta néni! Innen elsétáltunk közértbe és elsétáltunk a Mamához. Láttunk egy csomó repülőt is! Amíg felcsengettünk a Dédihez, láttunk egy naaaagy kukásautót és megnéztük, ahogy elviszi a szemetet. Ez nagyon érdekes ám! A Dédivel együtt elmentünk az ebédért, és levittük sétálni a Somát. Ebéd közben megérkezett a Kriszti és a Boti. Ebéd után kicsit még táncoltunk a Botival, aztán aludtunk egy kicsit és utána uzsonnára mindenféle finomat adott a Mama: krémtúrót, mazsolát meg kifli-csücsköt. Kaja után persze irány a játékszoba! Mindent kirámoltunk és épp kezdődött a Thomas, amikor apa is megérkezett. Ő is megnézte velünk a mesét (mi még táncoltunk is a Botival a zenére az elején!) és utána hazamentünk. Otthon is vonatosat játszottunk pörkölt két kézzel(és persze fújattam sok sok buborékot!), és vacsorára a tegnapi fincsi nagyi-féle pörkölt volt, aminek az utolsó pár falatnyiját szétszórtam a földön. Apa örült... Ja, apropó konyha: kicsit átrendezte az asztalt anya, így most három személyes lett, viszont ki kell tekerni a nyakam, ha nézni akarom a tévét. Hát semmi sem tökéletes... Szóval épp vonatoztunk a nagyszobában, amikor anya is hazaért, és én pedig mentem fürdeni, aztán aludni...