Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

536.nap

pár labdát összeszedtünk... Reggel apa itthon volt, tehát ő adott finom reggelit és egy picit még játszottunk, mielőtt indultunk volna az usziba. Hű de jó! Végre nem vagyok taknyos és pancsolhatok a többiekkel! Ma elég sokan voltunk és az átöltözés sem volt egyszerű, de utána nagyon jót pancsoltunk anyával. Odafelé és hazafelé is minden kukánál szóltam anyáéknak, hogy "kuka!" - hátha ők nem vennék észre amúgy... Otthon apa főzött (én meg ott lábatlankodtam a konyhában) finom sajtos tortellínit, amit utána még plusz megszórt sajttal és rakott rá tejfölt és kecsöpöt, ami így tényleg nagyon jó ízű lett... Ezután a fincsi ebéd után (és a délelőtti sok mozgás után) egy jóóó nagyot aludtam. Ébredés után apával elmentünk a nagy áruházba anyáért, és körül is néztünk kicsit: megnéztünk egy helyet például, ahol ruhákat tisztítanak és buborékok is voltak! Otthon kakaós csiga volt az uzsonna. Hű de fincsi! kérsz kakaós csigát? finom!Majdnem egy egészet megettem, utána pedig apával játszottam a sétáig, amikor is anyával lementünk és lent pedig már a Mama és a Soma várt ránk. A híradónál én is felmásztam az ágyra és beültem apa és anya közé, de így se volt valami hű de érdekes amit a tévében mutattak, inkább játszottam tehát. Este még apa csinált nekem vacsorát: finom sajtos-sonkás-vajas kenyeret és utána szőlőt és almát ehettem. Kaja után pedig már mentem is fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr535154801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása